۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲

در گفتگو با مهر عنوان شد:

وضعیت نفرات و آینده راه‌آهن نامشخص است

وضعیت نفرات و آینده راه‌آهن نامشخص است

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن تهران اعلام کرد که وضعیت باشگاه هنوز مشخص نیست و این شرایط به سود این تیم نخواهد بود.

حمید منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه راه‌آهن، ضمن بیان مطلب فوق گفت: هنوز وضعیت باشگاه مشخص نیست و اعضای کادر سرپرستی، فنی و بازیکنان نمی‌دانند چه اتفاقی برای‌شان خواهد افتاد. برخی از آنها با من تماس می‌گیرند تا برای آینده خود برنامه‌ریزی کنند اما نمی‌دانیم آنها باید با چه کسی برای تمدید یا لغو قرارداد وارد مذاکره شوند.

وی با اشاره به اینکه مطالبات اعضای کادرفنی و بازیکنان هم پرداخت نشده، ادامه داد: شنیده‌ام سه شرکت مختلف قصد خرید سهام باشگاه را دارند اما هنوز هیچکدام آنها به توافق کامل جهت خرید سهام باشگاه نرسیده‌اند. در این شرایط تنها باشگاه راه‌آهن متضرر خواهد شد.

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن تهران اضافه کرد: اگر قرار است باشگاه راه‌آهن، تیمداری کند باید هرچه زودتر وضعیتش مشخص شود زیرا روزهای مهمی را از دست می‌دهد. امروز باید به فکر قطعی کردن اعضای کادرفنی، جذب بازیکنان جدید و برگزاری اردوهای آماده‌سازی بود اما به خاطر شرایط فعلی، تنها زمان را از دست می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته‌های پایانی لیگ تلاش مدیریت، کادرفنی و بازیکنان باعث شد راه‌آهن در لیگ برتر بماند اما در چنین شرایطی نباید زمان را به راحتی از دست داد تا تیم دوباره فصل آینده با مشکل این فصل روبرو شود.

منوچهری در مورد وضعیت فرهاد کاظمی هم گفت: هرچند آقای کاظمی از تیم جدا شده اما اگر وضعیت باشگاه مشخص شود، اولویت نخستش برای فصل آینده راه‌آهن است. در مجموع همه مسائل به مشخص شدن وضعیت باشگاه بستگی دارد.

کد خبر 2779283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha