۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴

استاندار سمنان:

نرمش قهرمانانه کلید واژه دولت برای مقابله با ایران هراسی است

نرمش قهرمانانه کلید واژه دولت برای مقابله با ایران هراسی است

سمنان - استاندار سمنان نرمش قهرمانانه مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری را کلید واژه دولت برای مقابله با ایران هراسی در دنیا دانست و گفت: مردم دلواپس تعرض به حریم ملی و ارزش های انقلابی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی در نشست شورای اداری استان سمنان به مناسبت ۲۴ خرداد سالروز تحقق حماسه سیاسی و مشارکت بی نظیر مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲، افزود: رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته ای به دولتی که با شعار تدبیر و امید قدم پیش گذاشت و منتخب مردم بود، اعتماد کردند.

وی با اشاره به وجود برخی دلواپسان درباره مذاکرات هسته ای در داخل کشور، تاکید کرد: مردم بیشتر از آنها دلواپس تعرض به حریم ملی و ارزش های انقلابی هستند.

استاندار سمنان با هشدار درباره عبور دلواپسی به مرحله تخریب، خاطرنشان کرد: دلواپسان امروز که در زمان صدور قطعنامه های بین المللی علیه ایران دلواپس نبودند، اکنون یکبار دیگر شرایط کنونی کشور را مرور کنند.

وی با یادآوری مشارکت ۷۴ درصدی مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ و فاصله ۱۳ میلیونی رای دکتر روحانی با نفر دوم را مقبولیت شعار و برنامه های دولت تدبیر و امید از سوی مردم عنوان کرد و افزود: احیای اخلاق، نجات اقتصاد و ارتباط سازنده با دنیا، سه رویکرد مهم دکتر روحانی بود که در هر حوزه قدم های خوبی برداشته شده است.

وکیلی افزود: دولت تدبیر و امید در شرایط رکود شدید، نابسامانی بازار طلا و ارز، از رونق افتادن تولید، تحریم های شدید بین المللی، رشد اقتصادی منفی پنج و هشت دهم درصد، تورم در جامعه و ... دولت را تحویل گرفت و به شعارها و برنامه های خود پایبند ماند.

استاندار سمنان همچنین در خاتمه با اشاره به سخنان ریاست محترم جمهوری که ما مفتخریم که همگی زیر چتر جمهوری اسلامی قرار داشته و ستون این خیمه ولی فقیه است افزود : این سخنان نشان دهنده راه و روش تدبیر و امید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

کد خبر 2780363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha