۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۵

رییس صنعت و معدن ورامین خبر داد:

فعالیت سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی در ماه مبارک رمضان در ورامین

فعالیت سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی در ماه مبارک رمضان در ورامین

ورامین - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی در ماه مبارک رمضان فعال بوده و آماده دریافت گزارشات مردمی است.

حسن میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین بر فعالیت مراکز صنفی مختلف در طول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: گشت های بازرسی به منظور نظارت بر فعالیت مراکز توزیع کالاهای ویژه ماه مبارک رمضان راه اندازی شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین افزود: جلسات هماهنگی برای نظارت هر چه دقیق تر و رعایت حقوق مصرف کنندگان در ایام ماه مبارک رمضان طی روزهای اخیر برگزار شده و بازرسان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اشاره به برخورد با مراکزی که قوانین و مقررات را رعایت نمی کنند ادامه داد: در جریان بازرسی از مراکز صنفی مختلف، هر مرکزی که قوانین و مقررات را رعایت نکرده و اجحاف در حق مصرف کنندگان انجام داده باشد مورد برخورد قانونی قرار گرفته و به تعزیرات حکومتی معرفی می شود.

میرزایی اضافه کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به دقت بر فعالیت مراکز صنفی نظارت می کنند و با تخلفات مختلف نظیر کم‌فروشی، گران‌فروشی و اجبار کردن به خرید کالا برخورد لازم را انجام خواهند داد.

این مسئول مشارکت مردم را نیز در این زمینه بسیار مهم دانست و گفت: شهروندان گرامی نیز اگر با تخلفاتی از سوی مراکز صنفی مختلف مواجه شدند، سریعا آن را به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع داده تا بازرسان این اداره موضوع را پیگیری کنند.

میرزایی یادآور شد: در ایام ماه مبارک رمضان نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، عرضه زولبیا و بامیه و فروش محصولات پرمصرف ماه مبارک رمضان تشدید می شود و بازرسان در این مراکز حضور جدی خواهند داشت.

این مسئول با تأکید بر تعامل مردم با اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی در ماه مبارک رمضان فعال بوده و آماده دریافت گزارشات  مردمی است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: به دلیل ثبات در قیمت های بازار، امسال نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه ماه رمضان در ورامین برگزار نمی شود.

کد خبر 2782018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha