۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰

شریعت نژاد:

خطر سیل بر اثر آب شدن برف یخچالها در تنکابن جدی است

خطر سیل بر اثر آب شدن برف یخچالها در تنکابن جدی است

تنکابن - نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس خطر بروز سیل ناشی از آب شدن برف یخچالهای طبیعی بالادست را جدی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، شمس الله شریعت نژاد صبح پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان تنکابن در سالن اجتماعات فرمانداری، درخصوص وضعیت یخچالها بالادست گفت: باید در این زمینه فکر جدی کرد زیرا وقوع سیل جدی است.

وی همچنین با تاکید بر افزایش سطح تعامل مسئولان با مردم تصریح کرد: سطح تعامل با مردم را باید بالا ببریم و مدیران دستگاهها اجرایی باید مردمدار باشند، همچنین درد مشترکمان را بشناسیم تا بتوانیم سطح همدلی و همزبانی را ارتقا دهیم.

شریعت نژاد به وضعیت، پلی کلینیک تامین اجتماعی منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود جمعیت زیاد بازنشستگان هنوز فاقدپزشکان متخصص بوده و رادیولوژی پلی کلینیک نیز راه اندازی نشده است،

این نماینده مجلس با اشاره به بحران برف سال ۹۲ گفت: پرداخت تسهیلات خسارات برف هنوز ادامه دارد و مدیران ادارات باید مردم را برای رفع این مشکلات حمایت کنند.

شریعت نژاد با بیان اینکه سفر دولت به استان درپیش است گفت: مباحث در خصوص بحث سفر ریاست جمهوری به مدیران گوشزد شود و باید هم افزایی در سطح درخواستها وجود داشته باشد.

سید ابراهیمی هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن نیز، یکی از دلایل برگزاری شورای اداری را بررسی مشکلات این شهرستان برشمرد و گفت: ما تحت هیچ شرایطی حق نداریم با مردم برخورد ناشایستی داشته باشیم.

کد خبر 2782041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha