۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۱۷

جهان‌بینی در گفتگو با مهر:

مالک جدید باشگاه صبای قم دوشنبه مشخص می‌شود

مالک جدید باشگاه صبای قم دوشنبه مشخص می‌شود

قم - مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: صلاحیت متقاضیان خرید باشگاه صبا در حال بررسی است و مالک جدید باشگاه صبای قم دوشنبه هفته جاری مشخص می‌شود.

عباس جهان‌بینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مورد مالک جدید باشگاه صبا و واگذاری این باشگاه هنوز به نقطه پایانی نرسیده‌ایم اما در مراحل پایانی کار قرار داریم و مالک جدید باشگاه صبای قم دوشنبه مشخص می‌شود.

وی افزود: برگزاری مزایده فروش باشگاه صبا منتفی است زیرا شرایط آن فراهم نیست و اقدام به واگذاری کامل از طریق مزایده نیاز به روال کار و مجوزهایی دارد که نمی‌توان تا پایان زمان موردنظر تا آغاز فصل جدید این روال را طی کرد.

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: نظر هیئت‌مدیره و استانداری قم بر این بوده که فراهم کردن شرایط برگزاری مزایده به‌مرور انجام شود اما در حال حاضر درنظر داریم تا بخش خصوصی در اداره صبا شریک شود و قسمت اعظم سهام صبا را در دست بگیرد.

جهان‌بینی بیان داشت: بر اساس طرح مشارکت، تنها یک پنجم سهام صبا در اختیار استانداری قم باقی می‌ماند و چهار پنجم دیگر به بخش خصوصی واگذار می‌شود و طبیعتاً بخش خصوصی با در اختیار داشتن اکثریت سهام، اکثریت هیئت‌مدیره را نیز در اختیار خواهد داشت.

وی عنوان کرد: صلاحیت متقاضیان خرید باشگاه صبا در حال بررسی است البته ۲ مشتری جدی برای خرید صبا وجود دارد و تلاش می‌کنیم تا روز دوشنبه به نتیجه نهایی برسیم که فرصت برای آماده‌سازی تیم فوتبال صبا از دست نرود.

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: یکی از مشکلات تأخیر در اعلام کارشناسی قیمت پایه باشگاه بوده اما در مجموع از جمله ملاک‌های قیمت‌گذاری برای قیمت پایه باشگاه حدود قیمتی است که برای فروش سایر باشگاه‌های خصوصی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 2783268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha