۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۲۵

سرهنگ قزوینه:

۹۷۸ خرده فروش مواد مخدر از همدان جمع آوری شدند

۹۷۸ خرده فروش مواد مخدر از همدان جمع آوری شدند

همدان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۹۷۸ خرده فروش مواد مخدر در استان همدان دستگیر شده اند، گفت: برخورد با خرده فروشان اولویت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هادی قزوینه ظهر یکشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه امسال در همدان ۸۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: امسال ۶۲۹ کیلوگرم تریاک در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه کشفیات هروئین و کراک در استان همدان ۴۹ کیلوگرم بوده و کشفیات هروئین و کراک استان همدان ۱۰۸ درصد رشد داشته است، بیان کرد: هزار و ۳۳۰ گرم شیشه کشف شده که مقدار کشفیات امسال در ماده شیشه هزار درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه سال گذشته ۱۷۸ گرم حشیش و امسال ۵۰۰ گرم حشیش در استان همدان کشف شد، ادامه داد: سایر مواد مخدر کشف شده نیز ۹ هزار و ۵۷۳ گرم  شده است.

سرهنگ قزوینه با بیان اینکه در مجموع سال گذشته یک تن و ۱۵ کیلو و ۴۴۵ گرم و امسال ۸۴۵ کیلوگرم مواد مخدر در استان همدان کشف شده است، بیان کرد: در سه ماه نخست امسال دو هزار و ۳۵۸ نفر دستگیر شدند که این تعداد در سال گذشته دو هزار و ۱۷۸ نفر بوده و رشد هشت درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۹۷۸ خرده فروش مواد مخدر در استان همدان دستگیر شده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۶۷۵ نفر بوده است، ابراز داشت: برخورد با خرده فروشان در اولویت های مقابله ای قرار گرفته است.

۲۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان همدان منهدم شده است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه ۷۰۴ معتاد جمع آوری و غربالگری شده و بخشی به مراکز ماده ۱۶ و برخی به مراکز ماده ۱۵ منتقل شدند، ادامه داد: ۲۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان همدان منهدم شده است.

سرهنگ هادی قزوینه با بیان اینکه ۱۹۴ طرح پاکسازی مناطق آلوده در استان همدان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است، بیان کرد: ۱۳۲ مورد کنترل محور های مواصلاتی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع در راستای مبارزه با مواد مخدر امسال در استان همدان دو هزار و ۱۸۳ عملیات انجام شده است، ادامه داد: ۵۱ دستگاه خودرو، شش موتور سیکلت و پنج قبضه سلاح از قاچاقچیان کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه در استان همدان حدود۶۰  مکان دولتی و یا خصوصی بلاتکلیف و مخروبه شناسایی شده که محل تجمع معتادان شده اند، بیان کرد: تجمع معتادان در این ۶۰ نقطه امنیت و آسایش ساکنین آن محل ها را به هم می زنند که این محل ها به شوراهای هماهنگی معرفی شده اند.

سرهنگ قزوینه بیان کرد: در شهر همدان ۱۳ نقطه تجمع معتادان شناسایی و هفت نقطه به کمک شهردرای و شورای شهر همدان ساماندهی شدند.

کد خبر 2784007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha