۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۴۷

جان اسپرا :

ایران عملکرد فوق العاده ای داشت/ از بودن در ایران بسیار لذت بردم

ایران عملکرد فوق العاده ای داشت/ از بودن در ایران بسیار لذت بردم

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با تمجید از مهمان نوازی ایرانی ها گفت: تیم ایران در این بازی فوق العاده بود و در همه بخش ها توانست بهترین عملکرد را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جان اسپرا بعد از دومین شکست تیمش برابر ایران به خبرنگاران گفت: در بازی گذشته تماشاگرانی که در سالن حضور داشتند روی تیم ما اثر گذاشته بودند و نتیجه را واگذار کردیم اما در بازی امشب تیم ایران روی نتیجه تاثیر گذاشت.

وی افزود: فکر می کنم تیم ایران در همه مهارت های والیبال خیلی خوب کار کرد. تیم ما بازیکنان بزرگی دارد و مانند ایران به فکر بازیهای بعدی هستیم و امیدوارم موفق باشیم.

سرمربی آمریکا در پاسخ به این پرسش که استراتژی شما برای این بازی چه بود گفت: فکر می کنم تعویض هایی در این بازی داشتیم. برخی اوقات در بازی می شود تغییرات ایجاد کرد که ما این کار را کردیم. ایران امروز خیلی سریع بازی کرد و پاس های خوبی بهم دادند و اینها نتیجه اش پیروزی بود.

سرمربی تیم ملی آمریکا در واکنش به این پرسش که حضورش در ایران چه تاثیری روی او گذاشت و چه پیغامی برای آمریکایی ها خواهد برد گفت: مردم ایران بسیار مهمان نوز هستند. از بودن در ایران بسیار لذت بردم. یک روز فرصت داشتیم که به برج میلاد برویم. با فضایی که در رسانه های ایران و آمریکا است رابطه خیلی خوبی وجود ندارد. اما پیام من برای آمریکایی این است که سفر خوبی به ایران داشتم و تمایل دارم دوباره به ایران برگردم.

کد خبر 2784371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha