۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۵۳

جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان:

۳۰كيلوگرم حشیش از یک پرايد در اتوبان زنجان - قزوین کشف شد

۳۰كيلوگرم حشیش از یک پرايد در اتوبان زنجان - قزوین کشف شد

زنجان- جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان از كشف ۳۰ كيلو گرم ماده مخدر حشيش از يك دستگاه سواری پرايد در عوارضی اتوبان زنجان –قزوين خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد جعفری گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر توزیع و عرضه موادمخدر توسط قاچاقچیان در استان زنجان و استان های اطراف شناسایی و دستگیری عاملان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح كرد: با این اطلاع چهار اكیپ از ماموران مبارزه با مواد مخدر در محورهای مواصلاتی مسقر، سر انجام خودروی متهمان را در عوارضی اتوبان زنجان – قزوین مشاهده و بلافاصله خودرو را متوقف و دو سرنشین آن را دستگیر كردند.

سرهنگ جعفری با اعلام اینكه از خودروی این قاچاقچیان ۳۰ كیلوگرم حشیش در قالب ۲۷ بسته به صورت جاساز در كف خودرو كشف شد، اظهار کرد: متهمان با تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

انهدام باند توزیع موادمخدر در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از انهدام باند توزیع موادمخدر و كشف یك كیلو و ۱۸۰ گرم تریاك در عملیات ضربتی خبر داد.

 سرهنگ بهرام خلیلی گفت: در پی خبری مبنی بر اینكه شخصی سابقه دار به نام «ن- خ» با همكاری دو نفر دیگر در قیدار اقدام به توزیع مواد مخدر از نوع تریاك می كنند موضوع در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به سوابق قبلی متهم و فعالیت وی در قالب باند سه نفره توزیع مواد مخدر، ماموران با تحقیقات صورت گرفته دریافتند دو نفر از اعضای این باند قصد دارند مقدار قابل توجهی موادمخدر از نوع تریاك را به متهم« ن – خ» تحویل دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده تصریح كرد: ماموران در بازرسی از محل دستگیری متهمان، یك كیلو و ۱۷۰ گرم موادمخدر از نوع تریاك كشف كردند.

کد خبر 2788472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha