۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳

توضیح كارگردان «عاشقانه هاى ناآرام» درباره گرانی بلیت تئاترش

توضیح كارگردان «عاشقانه هاى ناآرام» درباره گرانی بلیت تئاترش

كارگردان و تهيه كننده نمایش «عاشقانه هاى ناآرام» به برخى حواشى موجود پیرامون بالا بودن قیمت بلیت این اثر نمایشی پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم جلالیان کارگردان این اثر نمایشی در این باره عنوان کرد: برخلاف اخبار منتشر شده در برخى رسانه ها قيمت بليت هاى «عاشقانه هاى ناآرام» به روال نمايش هاى قبلى كه در تالار وحدت اجرا شده شناور و بين ٤٠ تا يكصد هزار تومان است.

جلاليان با انتقاد از خبرهایی درباره فروش يكصد هزار تومانى همه بليت هاى اين نمايش گفت: از جمع ٧٢٠ صندلى موجود در تالار وحدت فقط قيمت سه دريف از بليت ها يكصد هزار تومان است و بقيه رديف ها با قيمت هاى كمترى به تماشاگران عرضه می شود.

اين كارگردان در پایان بیان کرد: حتى براى رفاه حال تماشاگران امروز يكشنبه ٧ تير ماه بليت هاى نمايش «عاشقانه هاى ناآرام» با ٢٠ درصد تخفيف به دانشجويان عرضه می شود. ما قصد داريم در روزهاى ديگرى نيز بليت ها را با تخفيف ويژه به دانشجويان عرضه كنيم.

کد خبر 2789187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نیکنامی ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
      0 0
      اگر به سایت فروش بلیط مراجعه کنید متوجه خواهید شد که نه سه ردیف بلکه هشت ردیف از سالن با قیمت یکصدهزار تومان فروخته می شود یعنی 238 صندلی یعنی دقیقا معادل یک سوم صندلی های موجود