۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۰۵

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان:

مراسم شب‌های قدر در خوزستان به‌صورت ویژه‌ پخش می‌شود

مراسم شب‌های قدر در خوزستان به‌صورت ویژه‌ پخش می‌شود

اهواز - مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از پوشش ویژه مراسم «لیالی قدر و روز قدس» در مرکز و شهرهای مختلف استان به صورت ویژه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما مرکز خوزستان مسلم رحیمی افزود: این مرکز برای انعکاس و پوشش گسترده مراسم «شب‌های قدر» و همچنین «روز جهانی قدس» برای مخاطبان شبکه استانی آمادگی کامل دارد.

وی از پخش ویژه‌ برنامه شب قدر در سومین شب از لیالی قدر از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد خبر داد و افزود: این ویژه‌ برنامه تا ساعت سه بامداد ادامه خواهد داشت و در آن مراسم احیا، دعای جوشن کبیر و دیگر مناسک مذهبی این شب‌های مقدس از شبکه استانی برای مخاطبان پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان با اشاره به اهمیت روز «جهانی قدس» گفت: روز قدس روزی است که می‌بایست به همه ابرقدرت‌ها هشدار داده شود که اسلام دیگر تحت سیطره آنها نیست و واسطه عمّال خبیث آنها، واقع نخواهد شد.

وی با بیان اینکه روز قدس روز حیات اسلام است و مردم خوزستان همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند کوبید، تأکید کرد: رسانه استانی از تمام ظرفیت خود برای انعکاس مطلوب و شایسته این راهپیمایی بزرگ مردم استان استفاده خواهد کرد.

کد خبر 2790523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha