۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۶:۰۹

گزیده اخبار نمازجمعه شهرستانهای استان یزد:

دشمن اعتقادات نسل جوان را مورد حمله قرار داده است

دشمن اعتقادات نسل جوان را مورد حمله قرار داده است

یزدـ امام جمعه مهریز گفت: دشمن امروز اعتقادات نسل جوان را هدف گرفته و به آن حمله ور شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی برهان در خطبه های امروز نمازجمعه شهرستان مهریز با بیان اینکه دشمن از همه امکانات و تجهیزات خود برای ضربه زدن به اعتقادات اسلامی ملت ایران بهره گرفته است، اظهار داشت: در این مسیر جوانان بیش از سایر گروه ها در معرض خطر قرار دارند.

وی عنوان کرد: ماهواره ها در این بین سربازان جنگ نرم دشمن در خانه ها هستند که باید با آن مقابله شود زیرا برنامه های آن به دنبال از بین بردن حیا و دریدن حرمت ها است.

برهان با بیان اینکه برنامه های شبکه های ماهواره ای همه در راستای ضربه زدن به اسلام و کانون خانواده طراحی شده است، بیان کرد: سریالها و فیلم های این شبکه ها، ‌ تمام وقت در حال تبلیغ خیانت و عادی جلوه دادن روابط با نامحرمان هستند که این بزرگترین ضربه به کانون خانواده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر، بر استفاده از لحاظت معنوی و نورانی این شب ها شد و افزود: سرنوشت یک سال آینده همه ما در این شبها رقم می خورد و امیدواریم با توشه ای که با خود به همراه داریم، خداوند سرنوشت نیکی برایمان رقم بزند.

ايران در هر حال پيروز ميدان مذاكرات هسته ای است

امام جمعه بهاباد نیز با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای در خطبه های امروز نمازجمعه شهرستان بهاباد اظهار داشت: این توافق نامه حتی اگر امضا نشود، ملت و تیم مذاکره کننده ایران پیروز است.

حجت الاسلام سیف الله دهقانی بیان کرد: تیم مذاکره کننده ایران نباید در مقابل زیاده خواهی های غرب و آمریکا کوتاه بیاید زیرا اگر این اتفاق رخ دهد، دیگر هیچ جایگاهی نزد ملت ایران نخواهند داشت.

وی عنوان کرد: ملت ایران خواستار توافق خوب با رعایت خط قرمزها و ارزشهای ایران اسلامی است و حاضر نیست به هیچ قیمتی تن به هر نوع توافقی بدهد و باید از زیاده خواهی های غرب و آمریکا جلوگیری شود.

کد خبر 2850447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha