۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۲۲:۵۳

بیست و ششمین دوره لیگ جهانی؛

باخت تیم ملی در ست سوم/ روسیه ۲ - ایران یک

باخت تیم ملی در ست سوم/ روسیه ۲ - ایران یک

تیم ملی والیبال ایران نتیجه ست سوم دیدار دوم خود مقابل روسیه در هفته هشتم رقابتهای لیگ جهانی را واگذار کرد تا در مجموع روسیه ۲ بر یک پیش بیفتد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه در چارچوب هفته هشتم رقابتهای لیگ جهانی از ساعت ۲۱ امروز شنبه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شده است که در پایان ست سوم این بازی، تیم روسیه به برتری دست یافت.

دو تیم ست سوم را با احتیاط آغاز کردند. روسیه در این ست سعی داشت از اشتباهات خود کم کند و با دریافت‌های بهتری که داشت امتیازات خوبی را همراه ایران کسب کرد و حتی وقت اول استراحت فنی را هم ۸ بر ۷ به نام خود روی تابلوی امتیازات ثبت کرد. بعد از این استراحت فنی تیم ایران به حریف خود رسید و حتی یک امتیاز پیش افتاد اما روسیه در دفاع روی تور فوق العاده ظاهر شد و وقت دوم استراحت فنی هم ۱۶ بر ۱۳ به نام این تیم ثبت شد.

روسیه در دفاع روی تور عرصه را بر بازیکنان ایران تنگ کرده بود و همین عامل باعث شد این تیم ۱۹ بر ۱۴ پیش بیفتد تا کواچ تقاضای تایم اوت کند. در ادامه کار بازیکنان ایران در خط حمله اشتباهات متعددی داشتند تا روسیه این ست را ۲۵ بر ۱۸ برنده شود.

کد خبر 2851466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha