۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۵

طی سه ماه ابتدای سال جاری؛

افزون بر ۱۵۵ هزار تخلف سرعت در جاده های خراسان رضوی ثبت شد

افزون بر ۱۵۵ هزار تخلف سرعت در جاده های خراسان رضوی ثبت شد

مشهد- طی سه ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۱۵۵ هزار تخلف سرعت در محور های مواصلاتی استان خراسان رضوی با استفاده از دوربین های سرعت سنج به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره كل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی در سه ماهه اول سال جاری به طور میانگین روزانه تعداد یک هزار ۶۷۶ تخلف سرعت توسط دوربین های اداره كل حمل و نقل و پایانه ها به ثبت رسیده است.

مدیر مركز مدیریت راههای شعبه ی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان با بیان این مطلب افزود: در بهار ۹۴ در مجموع تعداد ۱۵۵ هزار و ۸۷۵  تخلف سرعت معادل ۸ دهم درصد كل تردد توسط دوربین های این اداره كل به ثبت رسیده كه ۵۳.۸ درصد تخلفات از نوع تخلف سرعت لحظه ای و ۴۶.۲ درصد تخلف سرعت متوسط بوده است.

زایر زاده بیان کرد: در بهار ۹۴ روز سیزدهم خرداد ماه مصادف با نیمه شعبان با ثبت یک هزار و ۴۸۴ تخلف سرعت لحظه ای و یک هزار و ۶۰ تخلف سرعت متوسط پرتخلف ترین روز و همچنین ساعت ۲۲ تا ۲۳ از لحاظ تعداد تخلف سرعت لحظه ای و ساعت ۶ تا ۷ بامداد از نظر تعداد تخلف سرعت متوسط پر تخلف ترین ساعات شبانه روز  ثبت شده است.

زایر زاده افزود: در این سه ماه تعداد تخلفات ثبت شده توسط هر یك از ۱۶ دوربین به طور میانگین تعداد ۹ هزار و ۷۴۲ مورد بوده كه بیشترین تعداد تخلف سرعت لحظه ای در دوربین گرماب واقع در كیلومتر ۵۷ محور باغچه- تربت حیدریه و بیشترین تخلف سرعت متوسط مربوط به دوربین شیر آباد واقع در كیلومتر ۷۰ محور باغچه – تربت حیدریه بوده است.

کد خبر 2853644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha