۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹

نماینده مردم اسلام‌ آبادغرب در مجلس:

آرمان آزادی قدس شریف ربطی به مذاکرات هسته‌ای ندارد

 آرمان آزادی قدس شریف ربطی به مذاکرات هسته‌ای ندارد

کرمانشاه - نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه مذاکرات هسته‌ای تاثیری در حقانیت خواسته ما بر آزادی قدس شریف ندارد.

علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از قدس شریف و آزادی آن، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند و قدس شریف متعلق به تمام مسلمانان جهان است.

وی آزادی قدس شریف را آرزوی تمام مسلمانان جهان دانست و افزود: تمام مسلمین جهان باید با وحدت و یکپارچگی در روز جهانی قدس بر سر اسرائیل غاصب که سرزمین فلسطینیان را به ناحق اشغال کرده و بر آنجا حکومت تشکیل دادند، فریاد بزنند.

جلیلیان خواستار حضور باشکوه مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس شد و گفت: امسال نیز ملت مسلمان ایران همچون سالیان گذشته پشت سر رهبر گرانقدر انقلاب ایستاده و بار دیگر علیه اسرائیل اشغالگر شعار سرخواهند داد و آزادی قدس شریف را ندا می‌ دهند.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال را پیامی جدید برای ایادی استکبار و زورگویان جهان دانست و گفت: آمریکا فکر نکند که اگر ما در مذاکرات هسته‌ای دور یک میز با او و کشورهای غربی می‌نشینیم فلسطین را فراموش کردیم بلکه مذاکرات هسته‌ای اگر حل شود یا نشود در هرصورت آزادی فلسطین خواسته ما است و مذاکرات ربطی به آزادی قدس ندارد.

جلیلیان خطاب به تکفیری‌ های مزدور گفت: گروهک‌ های تکفیری که ادعای اسلام و حکومت اسلامی دارند حتی یک گلوله به سمت اسرائیل که بر قبله مسلمانان غالب شده شلیک نکردند و این مسئله اثبات می‌کند که تکفیری‌ها دروغ می‌گویند و ادعای اسلامیت آنها کذب است.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی مسلمان‌ کشی را بزرگترین جنایات تکفیری‌ ها دانست و گفت: اگر تکفیری‌ ها ادعا می‌کنند که مسلمانند چرا اسلحه‌ های خود را به سمت اسرائیل نشانه نمی‌ روند.

کد خبر 2854168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی حقانی ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
      0 0
      سلام خسته نباشی نماینده مجلس اگر مذاکرات اینقد طول کشید به خاطر اینکه امنیت اسرائیل میخان تامین کنند وربط داره به مذاکرات اگر اسرائیل نبود این مذاکرات تو یک ماه جمع وجور میشد .چه توافق صورت بگیرد چه نگیرد امنیت اسرائیل باید نابود بشه .