۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸

صادقی:

فلسطین نماد وحدت و ایستادگی امت اسلامی است

فلسطین نماد وحدت و ایستادگی امت اسلامی است

قرچک-فرماندار قرچک گفت: فلسطین برای کشورهای اسلامی نماد وحدت، استقامت و ایستادگی است

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه علی صادقی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس یکی از بزرگترین روزهای جهان اسلام است که در آن عزت و عظمت دنیای اسلامی به رخ جهانیان کشیده می شود.

فرماندار قرچک افزود: روز قدس ابتکار تاریخی امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام مردم فلسطین سبب شد تا همواره آزادی فلسطین از چنگال اسراییل به یک مطالبه جدی در میان امت اسلامی بدل شود.

وی ادامه داد: دشمن از روز قدس ترس و واهمه فراوانی دارد به همین خاطر تلاش دارد تا با استفاده از ابزار رسانه ای و تبلیغاتی خود از حجم حضور مردم بکاهد اما هر سال شاهد حضور پررنگ تر مردم در صحنه هستیم.

این مسئول اضافه کرد: علیرغم گرمای هوا اما فردا مردم ایران اسلامی همراه با سایر کشورهای اسلامی حماسه ای دیگر خلق کرده و شعار مرگ بر اسراییل را سر خواهند داد.

صادقی یادآور شد: فلسطین برای کشورهای اسلامی نماد وحدت، استقامت و ایستادگی است و حمایت از آرمانه ای مردم مظلوم فلسطین زنده کردن پیام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) می باشد.

وی گفت: این وظیفه ما است که شرایط را برای حضور حداکثری و پرشورمردم را فراهم نماییم و حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس بهترین راه برای نشان دادن وحدت مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین است.

فرماندار قرچک با تأکید بر این نکته که تمهیدات لازم برای حضور حداکثری مردم قرچک در راهپیمایی روز قدس اندیشیده شده است اظهار داشت: مراسم راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۱ صبح از میدان امام خمینی(ع) آغاز می شود و در نهایت راهپیمایان در مصلای نمازجمعه این شهرستان تجمع می کنند.

کد خبر 2854646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha