۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۲۳

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در یزد/راهپیمایی در ۷۰ نقطه از استان

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در یزد/راهپیمایی در ۷۰ نقطه از استان

یزدـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در مرکز استان یزد گفت: راهپیمایی در ۷۰ نقطه از استان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه راهپیمایی از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه، ۱۹ تیرماه مصادف با ۲۳ ماه مبارک رمضان در یزد برگزار می شود، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس به طور همزمان در ۷۰ نقطه از استان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: راهپیمایی در مرکز استان، از میدان شهید بهشتی آغاز خواهد شد و با طی مسیرهای خیابان امام خمینی (ره)، چهارراه شهدا و خیابان قیام به میعادگاه نمازجمعه در مسجد ملا اسماعیل ختم خواهد شد.

فخرالدینی با بیان اینکه برنامه های ویژه ای برای راهپیمایی روز قدس در نظر گرفته شده است، از اجرای سرود دانش آموزی، قرائت قطع نامه، سخنرانی و ... خبر داد.

وی همچنین با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در گرمترین ساعات روز برگزار می شود، عنوان کرد: ضمن آبپاشی مسیر و ایجاد استراحتگاه هایی برای افراد مسن و کودکان، آمبولانس نیز برای خدمات رسانی در صورت لزوم، در مسیر راهپیمایی وجود دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از مردم همیشه در صحنه و مسلمان یزد دعوت کرد تا همچون سالهای گذشته، حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

کد خبر 2854997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha