۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶

در راهپیمایی روز قدس:

جلوه ای ديگر از همدلی و همزبانی در شیراز رقم خورد

جلوه ای ديگر از همدلی و همزبانی در شیراز رقم خورد

شيراز – مردم سومين حرم اهل بيت(ع) در راهپيمايی روز قدس نمادی ديگر از وحدت، همدلی وهمزبانی را به نمايش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز جمعه شیراز تعطیل نیست، خیابانهای شستشو داده شده هوای خنكی را برای مردم آماده كرده بود تا چهار راه ۱۵ خرداد مانند سالهای گذشته میزبان سیل خروشان مردم همیشه در صحنه و شهید پرور شیراز باشد.

اولین گروه حاضر در محل آغاز راهپمایی را مانند همیشه جوانان بودند كه از ساعتی قبل از شروع در چهارراه ۱۵ خرداد حاضرشدند و با در دست داشتن پرچم ایران و بنرهایی كه بر روی آنها حمایت از تیم مذاكره كننده نقش بسته بود حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام كردند.

طبق قرار از پیش مشخص شده ساعت آغاز مراسم ۱۰ و ۳۰ دقیقه بود اما مردم از یك ساعت پیش از زمان مشخص شده خود را به محل قرار رساندند.

راهپیمایی روز قدس

مسیر راهپیمایی از چهارراه ۱۵ خرداد به سمت محل برگزاری نماز جمعه است كه گروه های مختلف مردمی در طول مسیر نیز حضور دارند و همچنان نیز در حال اضافه شدن به راهپیمایان هستند.

خیابان لطفعلی خان زند امروز بار دیگر مانند سالهای گذشته شاهد حضور سیل خروشان مردم است و دیگر جایی برای تردد غیر از مسیر راهپیمایی نیست.

پیر و جوان در كنار یكدیگر شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر صهیونیست» را سر می دهند و پرچم پرافتخار كشور را در دستان خود نشان می دهند.

جمعیت روزه دار سومین حرم اهل بیت(ع) جلوه ای دیگر از همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشتند.

پایان مراسم راهپیمایی روز قدس شیراز در محل برگزاری نماز جمعه شیراز با سخنرانی حجت الاسلام اختری دبیر كل مجمع جهانی اهل بیت(ع) خواهد بود و سپس حاضرین در راهپیمایی در نمازجمعه شیراز شركت خواهند كرد.

کد خبر 2855192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha