۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری مطرح کرد:

حتما دو سهمیه المپیک دیگر بخش جاده بدست می آوریم

حتما دو سهمیه المپیک دیگر بخش جاده بدست می آوریم

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری کسب دو سهمیه دیگر المپیک جاده را قطعی دانست ولی شرایطی را برای کسب سهمیه در رشته پیست سخت عنوان کرد.

اصغر خالقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزار نشدن رقابت های لیگ پیست و قهرمانی کشور عنوان کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان و درخواست تیم ها برای تعویق مسابقات تصمیم گرفتیم تا رقابتهای پیست و تریال را به بعد از ماه مبارک موکول کنیم. علاوه بر این محل برگزاری رقابتهای پیست در حال رنگ آمیزی است و امکان برگزاری مسابقات پس از افطار نبود.

وی در خصوص آخرین شرایط میزبانی ایران در قهرمانی آسیا تریال عنوان کرد: ما نامه ای برای کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا نوشتیم و خواستیم تا به تیم های آسیایی  ابلاغ کنند و تا اواخر همین ماه فرصت دادیم تا حتی اگر ۴ یا ۵ کشور آسیایی اعلام آمادگی کنند مسابقات را برگزار کنیم. در صورت عدم استقبال تیم ها جام پارس را جایگزین قهرمانی آسیا خواهیم کرد.

خالقی در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از تعداد سهمیه دوچرخه سواری برای المپیک ریو چیست عنوان کرد: ما یک سهمیه در بخش جاده گرفته ایم و قول می دهیم تا پایان سال ۲۰۱۵ دو سهمیه دیگر نیز کسب کنیم ولی اخذ سهمیه در رشته پیست شرایطی دارد و آن هم شرکت نفرات در کاپها و رقابتهای مختلف بین المللی است که البته دور از دسترس نیست. امیدواریم رکابزنان بتوانند نتایج خوبی در رقابتهای آتی کسب کنند و نماینده شایسته ای برای این رشته باشند.

 

کد خبر 2855342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha