۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۵

گزارش خبری مهر؛

خروش روزه‌داران کردستانی در روز قدس/مقاومت همچنان ادامه دارد

خروش روزه‌داران کردستانی در روز قدس/مقاومت همچنان ادامه دارد

سنندج – مردم مرزدار و روزه دار استان کردستان امروز و همگام با دیگر نقاط کشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر بر آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در مناطق شهری و مراکز بخش های استان کردستان همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار شد و طی آن مردم روزه دار استان نیز در این راهپیمایی همچون دیگر صحنه ها حضوری پرشور داشتند.

در راهپیمایی امروز در مناطق مختلف استان کردستان مردم با سردادن شعارهای بار دیگر بر آزادی قدس شریف تاکید کرده و همچنین توطئه های استکبار در منطقه را محکوم کردند.

امروز علیرغم گرمای شدید هوا و روزه بودن مردم ولی باز هم خیابان شهرهای مختلف استان مملو از جمعیتی بود که یک صدا آزادسازی قدس را سر داده و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی وابسته به استکبار در منطقه را محکوم کردند.

حمایت از ملت های مظلوم افتخار ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در حاشیه راهپیمایی امروز سنندج با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه بیان کرد: پیام اصلی حضور مردم در صحنه این است که آنها همواره پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند و در هر شرایطی برای دفاع از حقوق مظلوم در صحنه حاضر می شوند.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی با بیان اینکه حمایت از ملت های مظلوم افتخار ایران اسلامی است، اظهار داشت: این حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر ثابت کرد که مردم به ندای ملکوتی امام راحل (ره) لبیک گفتند و بدون شک امروز دنیای استکبار از این حضور مردم در صحنه ترس و واهمه دارد.

وی از حضور مردم استان کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه استان در تمامی شرایط آماده حضور در صحنه هستند و به همین دلیل است که دشمن هیچگاه نتوانست توطئه های خود را در کردستان اجرایی کند.

ایجاد گروه های تروریستی در منطقه کار دنیای استکبار است

استاندار کردستان نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگاران رسانه های جمعی استان عنوان کرد: دشمن با توطئه های مختلف به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در بین کشورهای اسلامی و مسلمان است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج

عبدالمحمد زاهدی با اشاره به شکل گیری گروهک های تکفیری در منطقه افزود: وقتی که دشمن در مقابل دین مبین اسلام شکست خورد امروز با حمایت از شکل گیری گروهک های تکفیری به دنبال اهداف و سیاست های خود است.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهیپمایی امروز در سراسر کشور به ویژه استان کردستان، گفت: پیام اصلی این حضور نمایش وحدت و همدلی در کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران است و بدون شک این حمایت مردم بهترین دلگرمی برای مقاومت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: در شرایطی که امروز دشمن از تمامی امکانات خود برای مقابله با دین مبین اسلام استفاده می کند این حضور در صحنه پیام های مختلفی را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری اظهار داشت: حضور در این راهپیمایی در گام نخست لبیک به ندای ملکوتی امام راحل (ره) است و در گام دوم پیامی است که زمینه را برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی فراهم می کند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی منطقه عنوان کرد: در این شرایط راهپیمای امروز به بهانه روز جهانی قدس می توان باعث تغییر در تحولات منطقه به ویژه زورگویی های دنیای استکبار در کشورهای اسلامی باشد.

پیروزی نهایی از آن دین مبین اسلام است

ماموستا خدایی امام جمعه سنندج نیز در راهپیمایی امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: قدس متعلق به مسلمانان است و بدون شک بار دیگر به دامن اسلام باز می گردد.

وی با محکوم کردن اقدامات تروریستی و ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این اقدامات محکوم است و بدون شک پیام اصلی حضور مردم در راهیپمایی امروز محکوم کردن این جنایات است و این وعده الهی است که در نهایت پیروزی با اسلام است و دنیای کفر و ظلم شکست می خورد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج از ساعت 10:30 از میدان آزادی این شهر آغاز شد و شرکت کنندگان با طی مسیر خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی (ره) خود را به مقابل مسجد جامع رساندند.

در راهپیمایی امروز در سنندج علاوه بر حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و مدیران استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون و جوانان نیز حضوری پرشور و قابل توجه داشتند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در مناطق مختلف استان کردستان بار دیگر بر مقاومت در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمن تاکید کرده و بر آزادی قبله اول مسلمانان و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کردند.

همچنین بر اساس گزارش خبرنگاران مهر، مراسم راهپیمایی امروز در سایر مناطق استان کردستان نیز با حضور پرشور مردم برگزار شد و سخنرانی نیز بر آزادی قدس شریف تاکید کردند و مردم نیز با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر سیاست های دنیای استکبار در منطقه را محکوم کردند.

کد خبر 2855368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha