۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۳۷

سرمربی تیم کشتی روسیه:

اولویت ما کسب سهمیه المپیک است، نه مدال جهانی!

اولویت ما کسب سهمیه المپیک است، نه مدال جهانی!

گوگی کوگیاشویلی هدف اصلی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه از حضوردر رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ آمریکا را کسب سهمیه المپیک خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه در حاشیه اردوی این تیم برای حضور در رقابتهای جهانی که از دیروز در شهر مسکو آغاز شده گفت: ترکیب تیم ما پس از محک برخی از کشتی گیران در رقابتهای جام پیت لاسینسکی لهستان و تورنمنت قزاقستان مشخص خواهد شد. البته کشتی گیران حاضر در بازیهای اروپایی به دلیل فاصله کوتاه این رقابتها با این دو تورنمنت از حضور در این مسابقات معاف هستند.ضمن اینکه حضور کشتی‌گیرانی که در بازیهای اروپایی صاحب مدال طلا شده اند در رقابتهای جهانی لاس وگاس قطعی است.

دارنده چندین مدال طلای جهان و برنز المپیک گفت: برای ما کسب سهمیه المپیک در رقابتهای جهانی آمریکا فراتر از مدال طلاست و به دنبال کسب تمامی سهمیه ها در این مسابقات هستیم.

کوگیاشویلی ادامه داد: در وزن ۷۵ کیلوگرم یک فرصت به رومن ولاسوف خواهیم داد تا بین او و چنگیز لابازانوف یک نفر به رقابتهای جهانی اعزام شود.

وی در مورد حضور بلال ماخوف در سنگین وزن گفت: باید عملکرد ماخوف را در لهستان ببینیم اما من هیچ شکی ندارم که همه چیز در آنجا خوب خواهد بود. ماخوف در هر دو رشته آزاد و فرنگی عملکرد خوبی دارد، اما باید تمرکز خود را بر روی یک رشته بگذارد، چون ما سال المپیک را در پیش داریم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه در پایان خاطرنشان کرد: ماخوف باید بداند که با یک سنگ نمی‌توان دو پرنده را زد و باید به این نتیجه برسد که در چه رشته ای عملکرد بهتری خواهد داشت.

کد خبر 2857840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha