۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۹:۴۴

اعطای نشان «یاور خانواده زندانیان» به خبرنگار مهر

اعطای نشان «یاور خانواده زندانیان» به خبرنگار مهر

انجمن حمایت زندانیان نشان «یاور خانواده زندانیان» را به خبرنگار مهر اعطا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته در مراسم جشن گلریزان انجمن حمایت زندانیان مرکز که در باغ موزه قصر با حضور اعضای هیئت مدیره این انجمن، خیرین، خانواده زندانیان و تعدادی از اعضای شورای شهر تهران و نمایندگان مجلس برگزار شد به دلیل فعالیت خبرگزاری مهر در جهت ترویج فرهنگ کمک به خانواده زندانیان نشان یاور خانواده زندانیان به سید هادی کسایی زاده خبرنگار مهر اعطا شد.

این نشان در حالی است که در ماه مبارک رمضان خبرگزاری مهر در اقدامی با حضور معاون اول قوه قضائیه در خانه یک خانواده زندانی نخستین گزارش ویژه بررسی مشکلات خانواده زندانیان را در رسانه منتشر کرد.

دیدارمعاون اول قوه قضائیه ازیک خانواده زندانی

همچنین در گزارش دیگری وضعیت یک خانواده زندانی در خرابه های ده ونک را به تصویر کشید که موجب شد خیرین دست به کار شده و حمایت های خود را برای این خانواده انجام دهند. گزارش سوم خبرگزاری مهر وضعیت خانواده یک زندانی در منطقه رباط کریم تهران بود که برخی افراد می خواستند فرزندان دو قولوی این خانواده را به مبلغ  هزار تومان خریداری کرده تا مشکل آنها برطرف شود که پس از انتشار گزارش وضعیت اشتغال و معیشت این خانواده رفع شد.

همسر زندانی خانم رقیه موسوی

به گزارش مهر، تعداد زیادی از شهروندان و خیرین طی تماس با خبرگزاری مهر کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به طور مستقیم به این خانواده ها هبه و هدیه کرده و تمامی اقدامات با هماهنگی انجمن حمایت از زندانیان بوده است.

کد خبر 2858523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha