۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶

انتخاب بدنساز ایرانی - آلمانی برای تیم ملی بسکتبال

انتخاب بدنساز ایرانی - آلمانی برای تیم ملی بسکتبال

هادی زال‌زاده مربی ایرانی مقیم کشور آلمان به عنوان بدنساز تیم ملی بسکتبال انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این اعلام شده بنا به درخواست درک باورمن، سرمربی تیم ملی بسکتبال، دستیار وی در امر بدنسازی ازمیان گزینه‎های خارجی انتخاب خواهد شد اما در نهایت رئیس فدراسیون بسکتبال که از همان ابتدا روی انتخاب ایرانی تمام دستیارانی سرمربی آلمانی تیم ملی تاکید داشت، در مورد همکاری یک مربی ایرانی - آلمانی با کادر فنی به عنوان بدنساز به نتیجه رسید.

هادی زال‎زاده، مربی بدنساز ایرانی مقیم برلین آلمان است. ظاهرا درک باورمن که خود آلمانی است شناخت نسبی از این مربی بدنساز ایرانی الاصل مقیم کشورش داشته و بر همین اساس نسبت به حضور وی در کادر فنی موافقت کرده است.

بر این اساس زال‌زاده، پنجشنبه طی سفری به ایران که همزمان با سفر درک باورمن انجام می‎شود، به تهران می‌آید تا قرارداد همکاری‎اش با بسکتبال ایران را نهایی کرده و همزمان با آغاز اردوهای تیم ملی بسکتبال کارش را در کادر فنی این تیم آغاز کند.

اردوهای آماده‎سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از روز جمعه با حضور ۲۸ بازیکن آغاز می‎شود.

مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا طی روزهای اول تا یازدهم مهرماه در چین برگزار می‎شود. قهرمان این دوره از رقابت‌ها به طور مستقیم راهی المپیک برزیل خواهد شد. تیم ملی ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها با ژاپن، مالزی و نماینده جنوب آسیا دیدار می‌کند. 

کد خبر 2858573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha