۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰

علیرضا صالحی خبر داد:

تاخیر دوباره در اعلام رای پرونده راه‌آهن/ رای دوشنبه صادر می‌شود!

تاخیر دوباره در اعلام رای پرونده راه‌آهن/ رای دوشنبه صادر می‌شود!

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پرونده تیم‌های راه آهن و پیکان گفت: ما از فدراسیون ترکیه استعلام گرفته‌ایم و رای این پرونده تا روز دوشنبه صادر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا صالحی در خصوص آخرین وضعیت پرونده دیدار تیم‌های راه‌آهن و پیکان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: رای پرونده امروز صادر نخواهد شد و من نمی‌دانم این خبر را چه کسی مطرح کرده است. من در این باره با غلامرضا بهروان دیداری نداشته‌ام. ما از فدراسیون ترکیه در چندین مورد استعلام گرفته‌ایم که تنها پاسخ یک مورد آن به دست‌مان رسیده و منتظر پاسخ استعلام‌ها هستیم تا با مستندات رای را صادر کنیم.

وی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، درباره نشست بعدی کمیته استیناف بیان کرد: مهدی دادرس چون زمانی خودش مدیرعامل باشگاه پیکان بود، خود را از این پرونده کنار کشید. البته حضور وی در جلسات منع قانونی نداشت. آقای موسوی دیگر عضو کمیته استیناف هم در سفر هستند و روز جمعه برمی‌گردد که همان ما تشکیل جلسه خواهیم داد.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال همچنین گفت: برای تشکیل جلسات دست‌کم باید سه عضو کمیته استیناف حضور داشته باشند. ما تعطیلی نخواهم داشت و بعد از عید فطر تا روز دوشنبه رای را صادر خواهیم کرد. البته برای ما همه چیز مشخص است اما نمی‌خواهیم از قبل اظهار نظری داشته باشیم تا در جلسه نهایی همه چیز تصویب شود.

کد خبر 2859547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha