۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳

شمشیربازی قهرمانی جهان - روسیه؛

شمشیرباز اسلحه اپه ایران در رده ۱۳۷ قرار گرفت

شمشیرباز اسلحه اپه ایران در رده ۱۳۷ قرار گرفت

تنها شمشیرباز اسلحه اپه ایران در مسابقات قهرمانی جهان در میان ۲۱۰ بازیکن شرکت کننده در این بخش از مسابقات صاحب جایگاه ۱۳۷ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای اسلحه اپه مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان روز گذشته در محل برگزاری این رقابتها در مسکو روسیه برگزار شد. طاهر عاشوری تنها نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود که به خاطر عدم رویارویی با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی خیلی زود از دور مسابقات کنار رفت.

این شمشیرباز در مرحله مقدماتی مسابقات در مصاف با نمایندگان فرانسه و لتونی به برتری دست یافت اما نتیجه رقابت با حریفانی از فنلاند، کره‌جنوبی و سوئد را واگذار کرد.

بدین ترتیب عاشوری با مجموع ۲ برد و ۳ باخت و رنکینگ ۱۳۵ از مرحله مقدماتی دیدارهای اسلحه اپه مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان صعود کرد و به جدول ۱۲۸ نفره راه یافت. طبق قرعه «آریل دریزین» اسرائیلی حریف عاشوری در این مرحله از مسابقات شد اما این ملی‌پوش شمشیربازی کشورمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رویارویی با این حریف امتناع کرد و اینگونه از صعود به مرحله بالاتر بازماند و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

عاشوری در پایان و در میان ۲۱۰ بازیکن شرکت کننده در مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در بخش اسلحه اپه صاحب جایگاه ۱۳۷ شد.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان امروز چهارشنبه با برگزاری دیدارهای اسلحه فلوره مردان و زنان در مسکو روسیه پیگیری می‎شود. علیرضا ادهمی تنها نماینده ایران در این بخش از مسابقات است. 

کد خبر 2859589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha