۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱:۴۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز:

اعزام ۶۵ نیروی امدادی به محور چالوس/ یکطرفه بودن جاده مشکل ساز شد

اعزام ۶۵ نیروی امدادی به محور چالوس/ یکطرفه بودن جاده مشکل ساز شد

کرج - مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از اعزام ۶۵ نیروی امداد و نجات به محور کرج - چالوس خبر داد و گفت: یکطرفه بودن محور کرج - چالوس امدادرسانی را با مشکل مواجه کرده است.

احسان نصیری در گفتگو با مهر اظهار کرد: به دنبال بارندگی های شدید عصر امروز یکشنبه و طغیان رودخانه کرج بخشی از جاده کرج - چالوس تخریب شد و به روستای سیجان و ارنگه خساراتی وارد آمد.

نصیری در ادامه با اعلام اعزام ۶۵ نیروی امدادی به محل حادثه، گفت: ۱۴ دستگاه خودروی نجات، ۵ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه سِت نجات و یک کامیون اقلام امدادی مانند چادر و پتو به محل حادثه اعزام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز در پایان، یکطرفه بودن محور کرج - چالوس از شمال به جنوب را مانعی برای امدادرسانی سریع به حادثه دیدگان اعلام کرد.

کد خبر 2861621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • await ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
      0 0
      ما اهالی جاده چالوس باید در این دست حوادث جان و مال و خانه و کاشنه و همه چیزمان را از دست بدهیم..چرا که روستایی بیش نیستیم که نمیخواهیم شهر نشین شویم..ما به کدامین گناه باید ساعت ها در ترافیک و در صف یک طرفه شدن جاده چالوس به شوق برگشتن به خانه و خوانواده خود بمانیم..ما باید تا کی برای رفاه حال تهرانی ها پشت درب های بسته جاده چالوس بمانیم؟؟ ما باید تاکی در حسرت یک درمانگاه مجهز بمانیم ؟؟یکی از بومبان