۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱

مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در همدان برگزار می شود

مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی در همدان برگزار می شود

همدان- مسابقات بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی فردا با حضور هشت تیم برتر دسته اول، در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های دسته یک بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی فردا با حضور تیم‌های گیلان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی، در همدان آغاز می‌شود.

با ورود تیم‌ها به همدان جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی مسابقات، امروز عصر در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود تا تیم‌ها برای کسب قهرمانی و جلوگیری از سقوط به دسته پایین‌تر حریفان خود را بشناسند.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور قهرمانان ۲۰ استان کشور در قالب سه دسته از سه تا ۱۶ مرداد سال جاری در مجموعه ورزشی ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار خواهد شد.

مسابقات دسته اول از سه تا هشت مرداد با شرکت هشت تیم و دسته دوم و سوم به علت تعداد کم تیم‌ها در دسته سوم در یک گروه با حضور ۱۲ تیم از ۱۰ تا ۱۶ مرداد برگزار تا چهره قهرمان و تیم های صعود و سقوط کرده به دسته بالاتر و پایین‌تر شناخته شود.

مسابقات سراسری رشته‌های تیمی دانشگاه آزاد اسلامی با رقابت سه هزار دانشجو در هشت شهر و در سه دسته برگزار می‌شود که در دسته اول هشت تیم، دسته دوم ۱۰تیم و دسته سوم ۱۰ تا ۱۵ تیم حضور دارند.

مسابقات از صبح امروز در پنج رشته در شهرهای فیروزکوه، سمنان، شهرکرد، همدان، قائمشهر، کرج، مبارکه و نجف‌آباد برگزار خواهد شد و از مدت‌ها قبل تلاش‌های گسترده‌ای از سوی واحد‌های میزبان برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات آغاز شده تا این رقابت‌ها به بهترین نحو ممکن به انجام برسد.

بیش از سه هزار دانشجو از سراسر کشور در این مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت که اگر داوران، مربیان، سرپرستان، داوران و کادر اجرایی این مسابقات را نیز در نظر بگیریم حدود پنج هزار نفر در این رقابت‌ها فعالیت خواهند کرد.

برای برگزاری این مسابقات پنج رشته تعیین شده که سه رشته والیبال، بسکتبال و فوتسال در بخش دختران و پسران مشترک خواهد بود و رشته‌های فوتبال و هندبال فقط در بخش پسران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2866492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha