۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۴۶

با تلاش محیط‌ بانان؛

۲ تن زباله از سطح تالاب هشیلان کرمانشاه جمع‌آوری شد

۲ تن زباله از سطح تالاب هشیلان کرمانشاه جمع‌آوری شد

کرمانشاه- با تلاش محیط بانان و یگان حفاظت محیط زیست ۲ تن زباله از سطح تالاب هشیلان جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، با همت و همکاری یگان حفاظت محیط زیست استان و محیط بانان شهرستان کرمانشاه حدود ۲ تن زباله ازسطح تالاب هشیلان جمع آوری شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه هدف از اجرای این برنامه را فرهنگ سازی در راستای اصلاح رفتار مردم در قبال محیط زیست، دانست و گفت: فرهنگ آشتی با طبیعت و محیط زیست باید به عنوان یک میراث ماندگار در جامعه ما به درستی نهادینه شود تا بتوانیم این امانت الهی را حفظ و به آیندگان هدیه کنیم.

بهادر چراغی افزود: تالاب هشیلان یکی از زیست بوم‌های زیبای غرب کشور و یکی از جاذبه‌ های گردشگری استان است که در ۲۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه در دهستان الهیار خانی واقع شده است.

وی گفت: مساحت این تالاب تقریباً ۴۵۰ هکتار است که از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، به عنوان منطقه شکار و تیراندازی ممنوع درنظر گرفته شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان از افرادی که برای تفریح به این مکان مراجعه می کنند، خواست تا با رعایت موازین بهداشتی و قوانین زیست محیطی تلاش کنند که این تالاب بی نظیر جلوه گاهی برای تبلور زیبایی‌ها و زیستگاهی امن برای پرندگان وجانوران موجود در آن باشد.

کد خبر 2870145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha