سرکوب گسترده تظاهرات فلسطینیان در «نابلس» توسط صهیونیستها

سرکوب گسترده تظاهرات فلسطینیان در «نابلس» توسط صهیونیستها

فلسطینیان ساکن شهر نابلس که در اعتراض به شهادت شیرخواره فلسطینی توسط شهرک‌نشینان صهیونیست تظاهرات کرده بودند، با سرکوب وحشیانه نظامیان این رژیم مواجه شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، فلسطینیان ساکن شهر نابلس در اعتراض به شهادت شیرخواره فلسطینی توسط شهرک نشینان صهیونیست تظاهرات گسترده برپا کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از گسترده شدن دامنه این تظاهرات به صورت وحشیانه به شرکت کنندگان به آن یورش بردند.

رسانه های عربی اعلام کردند که صهیونیست ها از گلوله های پلاستیکی و گازهای اشک آور علیه تظاهرات کنندگان استفاده کردند.

به دنبال یورش صهیونیست ها به معترضان فلسطینی، ۳۵ تَن به شدت مجروح شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

گفتنی است، «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد پیشتر در این باره گفته بود: شهرک سازی و خراب کردن منازل مسکونی در اراضی فلسطین، موجب ارتکاب این گونه اقدامات و افزایش آن خواهد بود.

شورای امنیت سازمان ملل نیز با انتشار بیانیه ای جنایت اخیر صهیونیستها را در روستای دوما واقع در کرانه باختری که منجر به شهادت کودک شیرخواره فلسطینی شد، محکوم کرد.

اعضای شورای امنیت ضمن تسلیت به خانواده این کودک فلسطینی که به علت جنایت روز گذشته صهیونیستها در حال مداوا به سر می برند تسلیت گفته و خواستار محاکمه عاملان این جنایت شدند.

کودک ۱۸ ماهه فلسطینی روز جمعه در حادثه آتش سوزی یک منزل فلسطینی که توسط شهرک نشینان صهیونیست انجام شد، به شهادت رسید و  برادر ۴ ساله وی نیز به شدت زخمی شد.

کد خبر 2872577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha