۱۶ بهمن ۱۳۸۴، ۱۵:۵۹

در بيانيه مشترك احزاب موتلفه اسلامي و جامعه اسلامي مهندسين تاكيد شد:

گزارش پرونده هسته اي ايران به شوراي امنيت اثباتي بر بهانه بودن اعتماد سازي است

دو تشكل جامعه اسلامي مهندسين و حزب موتلفه اسلامي در بيانيه اي مشترك اعلام كردند: امروز دستيابي به فناوري هسته اي صلح آميز يك خواست ملي ايرانيان بوده و هيچ حزب و گروهي در اين خواست ملي اختلاف نظري ندارد و عدول و عقب نشيني از اين خواست خلاف مردم سالاري و خيانت به غرور و عزت ملي كشور است.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، در اين بيانيه آمده است: به دنبال نشست شب گذشته دو تشكل اصولگراي جامعه اسلامي مهندسين و حزب موتلفه اسلامي كه در محل حزب موتلفه برگزار گرديد، اعضاي شوراي مركزي دو حزب پيرامون راههاي انسجام بيشتر اصولگرايان و مسائل مهم سياسي كشور بحث و تبادل نظر كردند و نقطه نظرات مشترك خود را در آستانه فجر پيروزي انقلاب اسلامي كه مصادف با قيام خونين عاشوراست  به شرح زير اعلام داشتند:

1- دو تشكل حزب موتلفه اسلامي و جامعه اسلامي مهندسين وحدت كلمه را رمز پيروزي انقلاب اسلامي و عامل عبور ملت ايران از همه چالش هاي دشوار و فراز و نشيب هاي سه دهه گذشته عمر با بركت انقلاب اسلامي دانسته و معتقدند در ادامه حركت پراميد و مقابله با توطئه هاي دشمنان كماكان نيازمند به وحدت كلمه در بين همه اقشار جامعه و گروههاي سياسي مي باشيم.

2- در شرايط كنوني ملت عزيز ايران و احزاب اصولگرا بايد همچون گذشته ، هوشياري و بيداري و آمادگي كامل خود را براي حضور گسترده در صحنه سياسي حفظ و مقاومت و ايستادگي بر اصول و آرمانهاي انقلاب اسلامي، استقلال و تماميت ارضي كشور براي خنثي سازي تهديدات دشمنان اسلام و پيشرفت كشورمان در راهپيمايي 22 بهن حضوري دشمن شكن داشته باشند.

3- پيروزي پي در پي جوامع اسلامي چون افغانستان ، عراق ، لبنان و فلسطين از موج بيداري اسلامي ملتهاست كه يك جلوه آن را اين روزها در مخالفت همه در محكوم ساختن اهانت به پيامبر اسلام(ص) در سراسر كشورهاي اسلامي و غير اسلامي مي توان ديد.

اين تحول سياسي در جهان كه مرهون انقلاب اسلامي است در كشورهاي آمريكاي لاتين مثل ونزوئلا و بوليوي به حركتهاي ضد استكباري تبديل شده و مي رود تا جلوي يكه تازي هاي آمريكاي جنايتكار را بگيرد و آينده بدون متكبرين را رقم زند.

4- با تاسف از تاثير پذيري مجامع بين المللي چون آژانس بين المللي انرژي اتمي و شوراي حكام از فشارهاي سياسي آمريكا و قدرتهاي هسته اي جهان در گزارش پرونده هسته اي ايران به شوراي امنيت كه پايان ديپلماسي و اثبات بهانه بودن اعتماد سازي از سوي اروپائيان است  ملت ايران را در دستيابي به فناوري هسته اي صلح آميز مصم تر از گذشته نمود.

5- امروز دستيابي به فناوري هسته اي صلح آميز يك خواست ملي ايرانيان بوده و هيچ حزب و گروهي در اين خواست ملي اختلاف نظري ندارد و عدول و عقب نشيني از اين خواست خلاف مردم سالاري و خيانت به غرور و عزت ملي كشور است.

6- ما دو تشكل اصولگرا مانند ديگر احزاب اسلامي كشورمان موضع گيري اخير آژانس را متاثر از مواضع خصمانه و آپارتايد و غيرقانوني قدرتهاي هسته اي جهان بويژه آمريكا دانسته و آن را بر ضد استقلال و توسعه كشورمان تلقي نموده و از موضع دولت جمهوري اسلامي و مجلس شوراي اسلامي در شروع غني سازي و عدم پذيرش پروتكل الحاقي قاطعانه حمايت مي كنيم و معتقديم مسئولان هسته اي ايران بايد با تلاش و استفاده از توانمندي هاي علمي بومي شده در اين امر عقب ماندگي كشور را كه در اين دو سال بخاطر خوش بيني به اروپائيان پديد آمده جبران نمايند.

7- دو تشكل مصمم هستند همكاري هاي مشترك و كارشناسي خود را در مسير انجام و هماهنگي اصولگرايان براي حضور فعال در صحنه هاي سياسي آينده و تداوم خدمتگزاري اصولگرايان به ملت فداكار و هميشه در صحنه كشورمان ادامه دهند.

کد خبر 287332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha