۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۵۹

معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

پرداخت صفر تا صد هزینه‌های بیماران خاص آموزش و پرورش

پرداخت صفر تا صد هزینه‌های بیماران خاص آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، گفت: با برخی از مراکز درمانی در حال قرارداد هستیم تا صفر تا صد هزینه‌های فرهنگیانی که دارای بیماران خاص هستند را پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد بطحایی در سومین روز از سی و دومین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش که در سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است، درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان، اظهار کرد: شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ با هزینه‌ای که از آموزش و پرورش دریافت می‌کند، دیگر نگران ضریب خسارت و خالی شدن صندوق نیست.

وی افزود: در حال عقد قرارداد با برخی از مراکز درمانی هستیم تا از صفر و صد هزینه‌های بیمه شده را آموزش و پرورش پرداخت کند و افرادی که با بیماری‌های خاص و پرهزینه روبرو هستند، از این طریق مداوا شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: امیدواریم در شهریور ماه اهداف مورد نظر محقق و بیمه تکمیلی را از مهرماه برای طرح جدید منعقد کنیم.

بطحایی ادامه داد: دندانپزشکی حلقه مفقوده بیمه تکمیلی است و متاسفانه نتوانسته‌ایم در بیمه تکمیلی دندانپزشکی را بیاوریم و روشی را به جای آن پیش‌بینی کرده‌ایم تا در درمانگاه‌های فرهنگیان که یونیت دندانپزشکی وجود دارد، آنها را تجهیز و تا پایان سال 94 در مراکز استان‌ها، کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی را راه‌اندازی کنیم و از محل بیمه تکمیلی، این موضوع را جبران نماییم.

کد خبر 2874958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha