۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۱۴

توافق بارسا برای پیوستن پدرو به منچستریونایتد

توافق بارسا برای پیوستن پدرو به منچستریونایتد

تیم‌های منچستر یونایتد و بارسلونا با قرارداد ۳۲ مییلیون یورویی برای پدرو به توافق رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر؛ دو باشگاه مهم اروپا ضمن تائید این توافق شرط رفتن پدرو را برگزاری مسابقه سوپ کاپ یوفا تعیین کردند که سه‌شنبه تاریخ آن است. دو طرف رقم این انتقال را ۲۶ میلیون یورو تعیین کردند و در آینده نیز یک مبلغ ۶ میلیون یورویی دیگر به تیم بارسا پرداخت خواهد شد.

بازی سوپرجام اروپا آخرین حضور پدرو در ترکیب بارسلونا خواهد بود که در آن یک نیمه در برابر سویا بازی می‌کند. درحالیکه انریکه، سرمربی بارسلونا می‌خواست پدرو را حفظ کند اما این بازیکن میخواست در بازی‌های بیشتری حضور داشته باشد.

این درحالی است که مسی و نیمار به تازگی پس از بازگشت از کوپا آمریکا تمریناتشان را شروع کرده‌اند و هر دو ۹۰ دقیقه در بازی مهم سه‌شنبه حضور خواهند داشت.

در عین حال پدرو نقشی تاثیرگذار در اولدترافورد خواهد داشت و ماندن او تا سه‌شنبه با بارسا به این معنی است که شیاطین سرخ پوش نمی‌توانند از این مدافع ۲۸ ساله در بازی‌های لیگ برتر برابر تاتنهام که روز شنبه برگزار می‌شود، استفاده کنند. همه این‌ها درحالی صورت می‌گیرد که جدایی دی‌ماریا از منچستر و پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن هم قطعی شده است.

قرارداد رفتن پدرو در ماه ژوئن مطرح شده بود و بارسا رقمی ۱۵۰ میلیون یورویی را برای این نقل و انتقال طرح کرده بود اما توافق جدید به نظر می‌رسد، از این جهت به دست آمده باشد که تیم اجازه داد تا این بازیکن به خواست خودش برسد و بتواند باشگاهش را عوض کند.  

حالا پدرو می‌تواند در منچستر بازی‌های تاثیرگذارتری انجام دهد چون از زمان پیوستن لوئیس سوارز به بارسا که تابستان گذشته انجام شد، او کمتر امکان بازی داشت.

فن خال نیز به تازگی اعلام کرده بود پدرو بازیکنی است که منچستر می‌داند در تیمش کم دارد. او به «سان» گفته بود: بارسلونا سرعت نیمار و مسی را دارد و آنها پدرو را پشت سر این دو دارند و ما باید با آنها رقابت کنیم. ما در صورتی می‌توانیم عناوین فصل را ببریم که بتوانیم بازیکنی سرعتی و با خلاقیت بخریم.

بارتومئو رئیس بارسلونا هفته پیش ابراز امیدوار کرده بود، این مهاجم در نیوکمپ بماند و او را بخشی از تاریخ بارسلونا خوانده بود.

کد خبر 2876520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha