برای افتتاح پروژه های ارتباطی؛

وزیر ارتباطات به خراسان می رود

وزیر ارتباطات به خراسان می رود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فردا پنج شنبه ۲۲ مردادماه سفر ۳ روزه خود را به استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی آغاز می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود واعظی پنج شنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ مرداد به استانهای خراسان رضوی و شمالی و شنبه ۲۴ مرداد، به استان خراسان جنوبی سفر می کند.

زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، حضور در گلزار شهدای بجنورد، شرکت در جلسه شورای اداری در استانداری خراسان شمالی و افتتاح پروژه های ارتباطی استان، از جمله برنامه های اولین روز این سفر استانی است.

همچنین افتتاح پروژه های ارتباطی شرکت زیرساخت و دیدار با با فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دانشگاه بجنورد از دیگر برنامه های وزیر است؛ وی به همراه هیئت همراه به شهر شیروان می رود و در شورای اداری شیروان نیز شرکت خواهد کرد؛ دیدار با عضو رئیس خبرگان رهبری، آیت الله مهمان نواز نیز از دیگر برنامه  های این سفر است؛ واعظی همچنین جمعه ۲۳ مرداد از مجتمع ICT استان خراسان شمالی بازدید و به تهران بازمی گردد.

وی شنبه ۲۴ مرداد به همراه معاونان خود، به استان خراسان جنوبی سفر خواهد کرد و با حضور در مزار گلزار شهدای این استان، با آرمانهای شهیدان، تجدید میثاق خواهدکرد؛ همچنین از جمله برنامه های دیگر این سفر، حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند و شرکت در جلسات شورای اداری بیرجند، در محل استانداری است.

از سویی دیگر افتتاح پروژه های ارتباطی استان با حضور وزیر ارتباطات در محل استانداری انجام می شود و پس ازآن وی، پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود؛ همچنین نشست وزیر ارتباطات با فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بازدید از شرکت پست نیز از جمله برنامه های دیگر این سفر استانی است.

کد خبر 2881835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • میثم ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
      0 0
      لطفاسرعت اینترنت همراه اولو توبیرجند ببرین بالا