۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۳۶

گزارش هواشناسی؛

افزایش محسوس دما در شمال کشور/ وزش باد شدید در شرق

افزایش محسوس دما در شمال کشور/ وزش باد شدید در شرق

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از افزایش دما در بیشتر نقاط کشور و وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز جمعه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در پاره‌ای نقاط شمال غرب کشور رشد ابر و بارش پراکنده باران و گاهی رعد وبرق پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شرق هرمزگان و جنوب استان فارس افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود وهمچنین طی این سه روز تداوم وزش باد به نسبت شدید در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور را خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: تا اواسط هفته آینده روند تدریجی افزایش دما در اغلب مناطق کشور رخ خواهد داد که این تغییر در نیمه شمالی کشور محسوس خواهد بود.

وطیفه اظهار داشت: فردا آسمان تهران صاف همراه با رشد ابر به هنگام عصر و بارش باران و وزش باد در ارتفاعات پیش‌بینی شده است. بیشنیه و کمینه دمای هوای پایتخت در این روز با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ۳۸ و ۲۶ درجه بالای صفر می رسد.

کد خبر 2883180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha