۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۱۵

لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور؛

منصوری قرچک تیم مدعی شرکت حفاری را شکست داد

منصوری قرچک تیم مدعی شرکت حفاری را شکست داد

قرچک-تیم شهید منصوری قرچک در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در یک بازی حساس و دیدنی توانست تیم مدعی شرکت ملی حفاری ایران را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در یکی از جذاب ترین مسابقه، تیم شهید منصوری قرچک توانست با شکست تیم مدعی شرکت ملی حفاری صعودی چند پله ای را در جدول رده بندی مسابقات تجربه کند.

تیم شرکت حفاری که تا پیش از مصاف با شهید منصوری قرچک به دو پیروزی و دو تساویرسیده  و در رده دوم جدول رده بندی مسابقات قرار داشت، تلاش می کرد تا با برتری مقابل نماینده قرچک فاصله امتیازی خود را با تیم تأسیسات دریایی کم کند.

در نقطه مقابل تیم شهید منصوری قرچک نیز تلاش داشت تا به روند نتیجه گیری های پرنوسان خود در این فصل پایان داده و با برتری مقابل تیم مدعی شرکت حفاری بار دیگر ارزش های خود را نشان دهد.

هواداران خونگرم و دوست داشتنی قرچکی مانند سایر مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، تیم محبوبشان را تنها نگذاشته بودند و سالن هفتم تیر این شهرستان مملو از علاقه مندانی بود که دوست داشتند پیروزی منصوری را مقابل یکی از مدعیان این فصل لیگ برتر ببینند.

در این دیدار تیم شهید منصوری قرچک نمایش خوبی را از خود نشان داد و توانست سه بار توپ را توسط حمید نصیری، پیمان حفیظی و افشین کاظمی وارد دروازه شرکت حفاری کند.

تیم شرکت ملی حفاری نیز علیرغم تلاش بازیکنان خود تنها توانست توسط احمد ملاعلی و شهاب طالبی،دو گل خورده را جبران کند و در نهایت اولین شکست حفاری در لیگ برتر امسال رقم خورد.

تیم شهید منصوری قرچک با برتری سه بر دو مقابل شرکت حفاری توانست از رتبه یازدهم به رتبه هفتم جدول رده بندی صعود کرده و تیم حفاری نیز با این شکست سقوط چند پله ای را تجربه و از جمع مدعیان جدا شد.

کد خبر 2883200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha