۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۰۶

با حضور معاون وزیر صنعت؛

۳ طرح صنعتی در کرمانشاه افتتاح شد

۳ طرح صنعتی در کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه- همزمان با هفته دولت سه طرح صنعتی و تولیدی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سه شنبه و همزمان با هفته دولت سه طرح صنعتی با حضور نوروز زاده معاون وزیر صنعت و معدن، ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه و دیگر مسئولان استانی در کرمانشاه افتتاح شد.

شرکت آگرین ذوب که تولید انواع قالب های ریخته گری در آن صورت می گیرد از جمله این طرح ها بود که در شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح با ظرفیت تولید روزانه ۵ تن قالب های ریخته گری زمینه اشتغال مستقیم ۲۴ نفر را فراهم کرده و برای راه اندازی آن ۳۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

معاون وزیر صنعت همچنین امروز کارگاه صنعتی شرکت تولیدی اجرایی شابلون تجهیز که به تولید تجهیزات ایمنی جاده ای اشتغال دارد را در شهرک صنعتی بیستون کرمانشاه افتتاح کرد.

در این شرکت که با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع احداث شده همچنین تولید پل های عابر پیاده، تولید گیرهای روشنایی و فیبرهای نوری، و تولید انواع حفاظ جانبی جاده ای صورت می گیرد.

طرح توسعه شرکت صنعت گستر دیگر پروژه ای بود که امروز با حضور نوروز زاده در شهرک صعتی فرامان افتتاح شد.

این طرح با اشتغالزایی ۱۰۵ نفر در زمینه تولید شاسی خودروهای وانتی به اشتغال خواهد پرداخت و بر اساس گفته مسئولان در آینده به ظرفیت تولید یک هزار دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 2895208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha