۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۵:۵۲

در هفته دولت؛

اولین سیرک روباتیک کشور در قزوین افتتاح شد

اولین سیرک روباتیک کشور در قزوین افتتاح شد

قزوین- همزمان با دومین روز از هفته دولت در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار اولین سیرک رباتیک کشور در شهر قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه در مراسمی با حضور منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری، مسعود نصرتی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اولین سیرک رباتیک کشور در قزوین افتتاح شد.

این مجموعه تفریحی و فرهنگی در زمینی به مساحت چهار هزارمترمربع با دو میلیارد تومان سرمایه گذاری راه اندازی شده و دارای پنج ایستگاه است.

سعید وزیری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم گفت: در آستانه روز قزوین تلاش کرده ایم با اجرای برنامه های فرهنگی و شاد برای گروه های مختلف سنی با شادابی شهر کمک کنیم.

قزوین

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی برای شادابی کودکان و نوجوانان برنامه های خاصی پیش بینی کرده و در بوستان باراجین با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و راه اندازی مجموعه های تفریحی و پارک طبیعت زمینه پاسخگویی به نیاز شهروندان را فراهم کرده است و در کنار آن جشنواره های متعددی از جمله بازی و اسباب بازی را برگزار کرده است.

رویکرد شهرداری جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی است

وزیری نژاد اظهارداشت:ذرویکرد سالهای اخیر شهرداری توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی است و با این رویکرد در سازمان فرهنگی هم وارد کار شده ایم و برای پر کردن اوقات فراغت جوانان برنامه ریزی کرده ایم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: چهارمین مجموعه تفریحی و فرهنگی توسط شهرداری با همکاری بخش خصوصی با نام خانه کودک ایجاد شده که راه اندازی زمین شقایق برای برگزاری مسابقات محلات در رشته فوتبال از دیگر کارهای انجام شده است.    

محمد آقایانس جواد، سرمایه گذار پروژه نیز در این مراسم گفت: برای اجرای این مجموعه بیش از دو میلیارد تومان هزینه شده است و این کار هیچ سود اقتصادی نخواتهد داشت اما نگاه همکارانم ایجاد شادی ونشاط در زادگاهم بود تا کودکان قزوین برای مدتی شاد شوند و احساس غمگینی نکنند.

وی افزود: در این مجموعه پنج ایستگاه پیش بینی شده که جنگل ماداگاسکار، پارک ژوراسیک، ترن وحشت، مجموعه ماجراجویان، دستگاههای شهربازی از آن جمله است.

آقایانس جواد تصریح کرد: این مجموعه یک کار ابتکاری است که طراحی آن بیش از دو سال و استقرار آن در قزوین سه ماه طول کشیده است و با داشتن حیوانات رباتیک جذابیت لازم را دارد.

مجری و سرمایه گذار سیرک رباتیک قزوین اظهار داشت: ۱۰۰ بازی رباتیک، آبشار پرتابل، کلبه وحشت، تلفیق بازی های جذاب و اتاق هیجان در مجموعه پیش بینی شده که در اختیار گروههای سنی شش سال به بالا قرار می گیرد.

قزوین

وی از همکاری خوب شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین در برپایی این مجموعه تشکر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم این مجموعه را تا مدت سه ماه در شهر قزوین برگزار کنیم و پس از آن طرح توسعه جدیدی ارائه خواهد شد که در صورت همراهی در این مجموعه عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 2895431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha