۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۵۳

معاون استاندار تهران در نشست خبری با خبرنگاران مطرح کرد:

آب شهرستان ری سالم است/سفر رئیس جمهور به ری اواخر مهر ماه

آب شهرستان ری سالم است/سفر رئیس جمهور به ری اواخر مهر ماه

شهرری- معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با اتصال آب شهرستان ری به سد ماملو امروز مردم این منطقه از آبی سالم و گوارا استفاده می کنند که این امر جای خرسندی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه هدایت الله جمالی پور در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه جنوب شرق استان تهران به تشریح برنامه های هفته دولت در شهرستان ری پرداخت و اظهار داشت: بیش از ۸۱ پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی، کشاورزی، حمل و نقل، بهداشتی و غیره در هفته دولت در شهرستان ری به بهره برداری می رسد.

معاون استاندار تهران افزود: این پروژه ها به منظور خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب تر در حوزه های مختلف در هفته دولت و با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.

جمالی پور ادامه داد: برای افتتاح و بهره برداری این پروژه ها بیش از ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که در بخش های مختلف شهرستان اعم از مرکزی، کهریزک، باقر شهر، حسن آباد و غیره قرار دارد.

وی اضافه کرد: پنج پروژه از مجموعه ۸۱ پروژه هفته دولت به بخش عمران شهری اختصاصی دارد که نقش مهمی را در بهبود این بخش ایفا خواهد کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری عنوان کرد: ۴۰ پروژه در بخش عمران روستایی، پنج پروژه در بخش آموزش و پرورش، دو پروژه در بخش مسکن مهر، چهار پروژه در بخش صنعت، شش پروژه در بخش تربیت بدنی و ورزش، چهار پروژه در بخش حمل و نقل، دو پروژه در بخش کشاورزی، پنج پروژه در بخش بهداشت و درمان و هشت پروژه در بخش آبرسانی روستایی در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

بهبود وضعیت اشتغال در گرو بهبود فضای کسب و کار است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های دولت در شهرستان ری اشاره کرد و بیان داشت: برای کاهش نرخ بیکاری باید فضای کسب و کار بهبود پیدا کند و در این راستا دولت برای حمایت از تولید برنامه هایی را دارد.

جمالی پور یادآور شد: بخشی از واحدهای تولیدی مشکلاتی را با بانک ها پیدا کرده اند که در این زمینه مذاکراتی انجام شده و قرار است مهلت مجددی به این واحدها برای پرداخت اقساط عقب مانده داده شود.

وی گفت: مجموعه فرمانداری شهرستان ری آماده حمایت از تولید است به همین خاطر واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی می توانند به فرمانداری این شهرستان مراجعه کنند.

آماده حل مشکل آب روستایی ری هستیم

معاون استاندار تهران حل مشکل آب روستایی در ری را یکی از برنامه های مهم فرمانداری این شهرستان دانست و گفت: حل مشکل آب روستایی یکی از برنامه های مهم ماست که برای این منظور شش میلیارد تومان نیز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به وزارت نیرو نیز اعلام شده است که آماده هرگونه همکاری برای حل مشکلات آب روستایی هستیم به طوری که ۸۰ درصد هزینه ها را تأمین خواهیم کرد.

جمالی پور اضافه کرد: با اتصال آب شهرستان ری به سد ماملو امروز مردم این منطقه از آبی سالم و گوارا استفاده می کنند که این امر جای خرسندی دارد.

وی متذکر شد: برای حل مشکلات آب منطقه قیام دشت نیز برنامه ریزی لازم انجام شده و امیدواریم تا پایان سال مشکل آب این منطقه نیز حل شود.

وی یکی از دستاوردهای دولت را ایجاد آرامش و نشاط در جامعه عنوان کرد و گفت: دولت یازدهم تلاش کرد تا آرامش و نشاط را در جامعه حاکم کند و با تلاش های دولت، کشور از حالت بحران ساختگی به سمت آرامش حرکت کرد.

رییس جمهور اواخر مهرماه میهمان مردم شهرستان ری خواهد بود

فرماندار ویژه شهرستان ری از سفر رییس جمهور به این شهرستان در اواخر مهرماه خبر داد.

هدایت الله جمالی پور در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران درباره سفر رییس جمهور به شهرستان ری اظهار داشت: سفر رییس جمهور به شهرستان های استان تهران در چند مرحله انجام می شود.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری افزود: تاکنون دو مرحله از سفر رییس جمهور به شهرستان های غرب استان تهران انجام شده که برکات خوبی این سفر به همراه داشته است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، رییس جمهور در دهه آخر مهرماه به شهرستان ری سفر خواهند کرد که این سفر برکات فراوانی را برای مردم این شهرستان به همراه خواهد داشت.

جمالی پور اضافه کرد: در سفر رییس جمهور به شهرستان ری موانع و مشکلات این منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 2895529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha