۳ شهریور ۱۳۹۴، ۲۲:۲۷

با حضور استاندار و مدیران قم؛

مشکلات بخش سلفچگان بررسی شد/ برنامه‌ریزی برای حل مشکل کمبود آب

مشکلات بخش سلفچگان بررسی شد/ برنامه‌ریزی برای حل مشکل کمبود آب

قم - همزمان با هفته دولت، استاندار و جمعی از مدیران قم با حضور در بخش سلفچگان مسائل و مشکلات این بخش را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری قم، سید مهدی صادقی امروز سه‌شنبه همراه با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در سفر یک روزه به بخش سلفچگان مسائل و مشکلات این منطقه را مورد بررسی قراردادند.

استاندار قم در بدو ورود به بخش با حضور در گلزار شهدای روستای طایقان ضمن قرائت فاتحه به مقام شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وی در ادامه بخش دوم قطعه اول محور قم - نیزار، به طول تقریبی هفت کیلومتر و با اعتبار تقریبی هشتاد میلیارد ریال را افتتاح کرد.

بازدید از کارخانه سیمان نیزار قم برنامه بعدی استاندار و مدیران استانی بود که در جریان آن نماینده عالی دولت در استان ضمن بازدید از چند خط تولید این واحد صنعتی در نشستی با مدیران مشکلات و مسائل این واحد صنعتی را مورد بررسی قرار داد.

سفر استاندار قم به سلفچگان

صادقی در مسیر حرکت به بخش سلفچگان از طرح آبرسانی روستاهای مجتمع گلستانه نیز بازدید به عمل آورد.

این طرح که حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد آب شرب ۱۰ روستای بخش را تأمین خواهد نمود.

استاندار قم در جریان بازدید از کارگاه این پروژه بر ضرورت تسریع و تلاش برای اجرای به موقع این طرح تأکید و تصریح کرد: کمبود آب یکی از مشکلات اساسی اغلب روستاهای بخش سلفچگان است که امیدواریم با بهره برداری از این طرح مشکلات مردم برطرف شود.

وی پس از بازدید از این طرح در مسیر راه از روستای حسین آباد بازدید کرد و در گفتگو با اهالی این روستا در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

دیدار با خانواده شهید قاسم زندی در روستای حصار سرخ بخش سلفچگان دیگر برنامه استاندار قم در سفر به بخش سلفچگان بود.

صادقی با حضور در منزل این شهید والامقام با اهدای لوحی به پدر شهید، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت.

سفر استاندار قم به سلفچگان

استاندار قم در این ملاقات پایداری نظام را مرهون ایثار و فداکاری جوانان پاک این سرزمین عنوان و تصریح کرد: امنیت، عزت و اقتدار امروز ما به واسطه خون شهدا و ایثار و جانفشانی این عزیزان است.

شرکت در جلسه شورای اداری بخش سلفچگان و بازدید از پروژه‌های مسکن این بخش دیگر برنامه‌های استاندار قم و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سفر به این بخش بود.

ضرورت هم افزایی در فعالیت‌ها برای بهره‌مندی از امکانات و منابع

استاندار قم در جلسه شورای اداری بخش سلفچگان که در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، طی سخنانی با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) و گرامیداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دیگر شهدای دولت را گرامی داشت.

صادقی با اشاره به نامگذاری امسال به نام همدلی و همزبانی دولت و ملت، همدلی را یک اصل اساسی و نیاز مستمر بین دولت و ملت دانست و تصریح کرد: این شعار نباید منحصر به امسال باشد.

وی نقش همدلی و همزبانی در پیشبرد برنامه‌های دولت را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدوارم ما مسئولین با صداقت، تعهد و امانتداری در مسئولیت بتوانیم زمینه جلب مشارکت عمومی را فراهم سازیم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق ویژه اقتصادی کشور یاد کرد و افزود: واحدهای تولیدی بزرگی در این منطقه مشغول فعالیت هستند.

سفر استاندار قم به سلفچگان

استاندار قم افتتاح ۲۲۱ طرح عمرانی در قم به مناسبت هفته دولت را نشان از پویایی دولتمردان در قم بشمرد و تصریح کرد: سیاست ما در استان هم افزایی و همسویی فعالیت‌ها برای بهره‌مندی از امکانات و منابع است که در سایه آن می‌توان به اهداف بزرگی در استان رسید.

صادقی همچنین کمبود آب در بخش سلفچگان را یکی از مشکلات اساسی این بخش عنوان کرد و گفت: حل این گونه مشکلات نیازمند برنامه ریزی و پیش بینی‌های آینده نگرانه است.

وی با اشاره به اهداف سفر خود به بخش سلفچگان اظهار داشت: امیدوارم این سفر زمینه را بر ای رفع مشکلات منطقه فراهم نماید.

در ابتدای این نشست استاندار قم از رئیس مرکز بهداشت و درمان شهر سلفچگان به مناسبت روز پزشک قدردانی کرد.

کد خبر 2895774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha