۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱

چهار واحد فراوری بخش کشاورزی در استان سمنان احداث شد

چهار واحد فراوری بخش کشاورزی در استان سمنان احداث شد

سمنان - مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن بیان اینکه برای احداث چهار واحد فراوری بخش کشاورزی استان جواز تاسیس صادر شد، گفت: در این واحدها ۳۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله کاشی صبح دوشنبه در جلسه بررسی جواز تاسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در محل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور چهار فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در ماه گذشته خبر داد.

وی گفت: در این واحدهای دارای و مجوز تاسیس بیش از ۳۹ میلیارد ریال سرمایه  گذاری ثابت خواهد شد و برای تجهیز  و شروع  فعالیت خط تولید حدود ۱۷ میلیارد ریال سرمایه در گردش از منابع تسهیلاتی و یا تامین توسط صاحبان واحدها نیاز دارند.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: این واحدها پس از بهره برداری سالانه یک هزار و ۹۶۱ تن تولید خواهندداشت و قادر به جذب سه هزار و ۴۹ تن مواد خام خواهند بود.

کاشی در خاتمه یادآور شد: سه واحد از این صنایع کشاورزی در شهرستان شاهرود در بخش زراعی و باغی و یک واحد نیز دربخش دام و طیور در شهرستان گرمسار احداث خواهند شد که می توانند برای ۴۶ نفر شغل ایجاد کنند.

کد خبر 2900041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha