۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۲۰:۰۸

شنا در رودخانه باز هم قربانی گرفت/ جسدنوجوان بعد از یک روز پیداشد

شنا در رودخانه باز هم قربانی گرفت/ جسدنوجوان بعد از یک روز پیداشد

اهواز ـ رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: شنا در رودخانه کارون در محدوده شهرستان اهواز جان یک نوجوان ۱۵ ساله را گرفت و جسد این نوجوان بعد از یک روز پیدا شد.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۲۲ و چهار دقیقه با تماس به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز خبر غرق شدن احتمالی دو نوجوان در ساحل رودخانه کارون در حاشیه پل هفتم اهواز اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله تیم های غواصی و امداد و نجات از نزدیکترین ایستگاه ها و کمپ های آبی به محل اعزام شدند. غواصان آتش نشانی پس از حضور در محل و آغاز جستجو از طریق کسب اطلاع از حاضران مطلع شدند که دو نوجوان اقدام به شنا کرده و پس از قرار گرفتن در جریان سرد و تند آب با مشکل روبرو شده و یکی از آنان توسط یکی از شهروندان نجات و دیگری در تلاطم آب گم شده است.

رئیس روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز تصریح کرد: آتش نشانان با برقراری گشت آبی و استفاده از سیستم های روشنایی خودرویی و دستی تمام نقاط ساحل را جستجو و تفحص کردند، ولی متأسفانه توفیقی کسب نکردند.

حق شناس بیان کرد: آتش نشانان گشت های ساحلی خود را تا ساعت یک و چهل دقیقه بامداد ادامه و در نهایت ادامه کار تفحص را از ساعت هشت صبح امروز پیگیری کردند.

وی عنوان کرد: امروز جسد نوجوان ۱۵ ساله در حالی که در عمق رودخانه گیر کرده بود، با تلاش نیروهای غواصی کشف و به منظور طی روال قانونی تحویل عوامل حاضر در محل شد.

رئیس روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز ادامه داد: در این عملیات دو تیم غواصی و هفت تیم امداد و نجات در محل حاضر و معاونت عملیات سازمان آتش نشانی به همراه فرماندهان مناطق از نزدیک بر روند کار نظارت داشتند.

حق شناس یادآور شد: ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه امروز نیز که تیم غواص آبی امداد و نجات آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز در حوالی پل پنجم مسیر بلوار شهید فهمیده اهواز در حال گشت زنی بر رودخانه کارون بودند، متوجه شدند که خانمی خود را از روی پل پنجم به درون رودخانه می اندازد.

وی تأکید کرد: غواصان بلافاصله در محل سقوط زن حاضر و وی را که در حال غرق شدن بود، از مرگ حتمی نجات می دهند.

رئیس روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز در پایان گفت: غواصان پس از مراجعه به ساحل زن را به منظور درمان و طی روال قانونی تحویل اورژانس و پلیس حاضر در محل دادند.

کد خبر 2912959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha