۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۴۹

این خیریه اینترنتی ۷ میلیارد کمک جمع کرد

این خیریه اینترنتی ۷ میلیارد کمک جمع کرد

«خیریه همت» یک خیریه مجازی است که تاکنون توانسته است اعتماد بسیاری از مردم و رسانه ها را برای جلب کمک های مردمی جلب کند.

مجله مهر- عطیه همتی: شاید باور کردنش سخت باشد ایده خیریه ای که تاکنون توانسته با جمع آوری حدود ۷میلیارد تومان به ۱۷۷۵ مورد از نیازمندان رسیدگی کند، از یک پیامک دوستانه شروع شده باشد.

پیامکی که تبدیل به یکی از خیریه های محبوب شد تا بسیاری از رسانه ها و مردم بتوانند با خیال راحت به آن اعتماد کنند و حتی نذوراتشان را از طریق درگاه‌های بانکی ارسال کنند. در این خیریه مجازی هیچ لیستی وجود ندارد و نام هیچ کس ثبت نمی شود. حتی مهم نیست که در این چهارسال چه تعدادی کمک کرده اند و بیشتر کمک ها توسط چه کسانی انجام گرفته است. هیچ فرم ماهیانه و قید زمانی خاصی وجود ندارد. اینجا «خیریه همت» است. در یک صبح تابستانی با «مهدی قمصریان» از هسته تشکیل دهنده خیریه قرار گذاشتیم تا اول درباره شیرینی ها و سختی های این کار بپرسیم و اینکه قصه خیریه همت از کجا شروع شد؟

در ۶ ماه ۸۰۰ میلیون تومان جمع شد

مهدی قمصریان متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۰ در محله بلواز ابوذر تهران است. کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه علامه طباطبایی دارد. قمصریان کار را از آموزش و پرورش آغاز کرد. اما بعد از آن وارد رسانه و خبرگزاری مهر شد. بعد از آن در چندین روزنامه به صورت حق التحریر و ثابت فعالیت های رسانه‌ای خود را ادامه داد و در حال حاضر در یکی از سازمان های دولتی مشغول به کار است.

همین سابقه به خوبی نشان می دهد که رسانه را می شناسد و برای همین وقتی می گوید در ۶ ماه اول کار خیریه توانسته ۸۰۰ میلیون تومان جمع کند خیلی تعجب نمی کنیم.

مصاحبه با مهدی قمصریان مسئول خیریه همت

همت از یک پیامک شروع شد

همه چیز از یک پیامک ساده برای خرید یک یخچال برای جهیزیه شروع شد. پیامکی که یکی از دوستانش برایش می فرستد و باعث می شود نقطه عطفی در زندگی مهدی قمصریان اتفاق بیفتد و خیریه همت متولد شود. « ۱۳ شهریور ۹۰ یک پیامکی برای من آمد که نوشته بود می خواهیم برای یک جهیزیه یخچال بگیریم. ۳۰۰ هزارتومان کم داریم. اتفاقا در آن دوره در شرایطی بودم که شرایط مالی خیلی مناسبی نداشتم. گفتم من همین کار را انجام بدهم و برای عده ای از دوستانم بفرستم. متن پیامک را عوض کردم و یک متن مرتب تر نوشتم و گفتم: « هرکی پایه س. بسم الله، همت کنید این پول جمع بشود. به فاصله نیم ساعت این پول جمع شد و من به دوستم اطلاع دادم.»

قمصریان ادامه می دهد: «این اتفاق خیلی به من چسبید و تا مدتی ذهنم را مشغول کرد و فکر می کردم یک کار خیریه عامه پسند انجام بدهم. ولی حمایتی نداشتم اما فهمیدم می شود که کارهای کوچک کوچک انجام داد و جلو رفت. گفتم یک شبکه راه بیندازم. شبکه کسانی که من را می شناسند و هیچ اشکالی ندارد مثل شرکت های هرمی باشد. یک وبلاگ راه انداختم و دو اصل را تعیین کردم. اول شفافیت و دوم اینکه گزارش عملکرد بدهم. ابتدا مسئله را برای مخاطب ملموس مطرح کنم و بعد مقدار پول مورد نیاز را مطرح کنم و از مخاطب درخواست کنم. بعد هم که پول به میزان کافی رسید بگویم کافی است. واریز نکنید. اولویت را هم درمان و جهیزیه قرار دادیم. البته کار های دیگری هم مثل مسکن انجام دادیم ولی اولویت ما قرار شد درمان و جهیزیه باشد. مسکن متقاضی های زیادی دارد. چون همه ما اگر بپرسند یک جورایی درگیر مشکلات مسکن هستیم و از عهده ما بر نمی آمد.»

همت مثل یک رودخانه است

آقای قمصریان معتقد است نهادهای حمایتی به علت طولانی شدن و پراکندگی خدمات نتوانسته اند به خانواده های نیازمند کمک شایانی کنند. «ما برای حل مسئله دو شیوه داریم. یکی مساله محوری و دیگری فرآیند محوری. عموم نهادهای حمایتی ما فرآیند محور هستند. این کار علاوه بر محاسن زیادی که دارد چند آفت دارد که یکی از آنها طولانی شدن است و چون معمولا اهداف بزرگی دارند اما منابع اندک است. خروجی خیلی جالب از آب در نمی آید. مثلا ممکن است یکی از نهادهای حمایتی به یک خانواده ۵ نفره نیازمند ماهیانه فقط ۷۰ هزارتومان بتواند کمک کند که این مبلغ هیچ دردی را دوا نمی کند. اما ما خواستیم مساله محور باشیم. توان‌مان هم محدود بود. همچنین از مبناهای دینی هم بهره گرفتیم. در روایات و احادیث ما بسیار آمده هرکس گره ای از کار مومنی را باز کند. خداوند اجر و پاداشش را می دهد. تصمیم گرفتیم این موضوع ماهیانه هم نباشد. کار را ازحلقه های نزدیک شروع کردیم و موزائیکی جلو رفتیم.

مصاحبه با مهدی قمصریان مسئول خیریه همت

در آن زمان ایمیل و شماره های دوستان رسانه ای زیادی داشتم که به آنها اطلاع دادم و آنها هم برای کمک داوطلب شدند. بعد یکی از حساب های شخصی را را برای جمع آوری کمک ها خالی کردم. آنها هم لوگوی همت را در کنار سایت خبری و رسانه شان گذشتند ما یک ریال هم بابت این تبلیغات به کسی پول ندادیم. خوشبختانه دوستان رسانه ای با گرایش های سیاسی مختلف در این کار به ما کمک کردند. در یک مصاحبه از من پرسیدند چشم انداز شما چیست؟ من گفتم چشم اندازی ندارم. هر زمان مردم مایل به کمک بودند در اینجا باز است. هر زمان نبودند اینجا درش بسته است. همت مثل رودخانه است. ما چیزی جمع نمی کنیم سد نیستیم. هرپولی بیاید برای کار خیر می رود. قصد کارهای بزرگ و سرمایه گذاری کردن نداریم. من توان کار بزرگ کردن ندارم. از عهده من بر نمی آید.»

اولویت درمان و جهیزیه است

اولویت کمک‌های مالی در خیریه همت درمان و جهیزیه است. دلیل انتخاب درمان این است  که کمک های بیمه ای خیلی کم هستند و عملا دردی از بیماران  دوا نمی کنند. برای همین اگر سایت خیریه نگاه کنید در معرفی به این نکته خوب اشاره شده است. «البته این چند وقته طرح تحول نظام سلامت کمک شایانی کرده است. اما هنوز برخی مشکلات زیادی در هزینه های دارو و درمان دارند. در قرآن کریم هم در سوره مائده آمده: «هرکس یک نفر را بدون جرمی بکشد، مانند این است که همه مردم را کشته و اگر کسی را زنده کند، مانند آن است که همه را زنده کرده است؟» دلیل انتخاب جهیزیه هم شروع زندگی بود. متاسفانه این چندساله بحث ازدواج سفید و معضلات اجتماعی بسیار مطرح است. این معضلات بالا و پایین شهر هم ندارد. معضلات اجتماعی اهمیتش از «برجام» اگربیشتر نباشد کمتر نیست. این جنس مشکلات داخلی از درون جامعه را تخریب می کند که آسیبش به مراتب بیشتر است. ما سعی کردیم که به ازدواج کمک کنیم. بسته های جهیزیه ما هم ۴.۵ میلیون تومان است. اقلام را هم جنس خوب ایرانی می گیریم. دوستانی که در بازار لوازم خانگی هستند به ما کمک می کنند و چون عمده می خرند قیمت خیلی پایین تر در می آید. البته کار های دیگری هم مثل مسکن انجام دادیم ولی اولویت ما قرار شد درمان و جهیزیه باشد. مسکن متقاضی های زیادی دارد. چون از همه ما اگر بپرسند یک جورایی درگیر مشکلات مسکن هستیم و از عهده همت خارج بود.»

استفاده از چهره ها به تیپ ما نمی خورد

در گوشه سمت پایین سایت خیریه همت قیمت دقیق ارزش ریالی کمک هایی که همت تاکنون توانسته جمع کند نوشته شده است که تا این لحظه حدود ۷ میلیارد تومان است. آقای قمصریان می گوید که طبق اساسنامه قانونی هرخیریه می تواند ۱۰ درصد از درآمدش را خرج حقوق و مزایای کارکنانش کند. اما در همت به جز  دو مورد که مجبور شده اند؛ این کار انجام نشده است: «ما می توانستیم از این ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون که تا الان خرج شده حدود ۶۸۰ میلیون را خودمان خرج کنیم. اما نکردیم. اصلا چنین قصدی نداشتیم. اما ناجا به ما گفت که حتما باید یک مکان قابل نظارت وجود داشته باشد که ما مجبور شدیم ۸۰ میلیون تومان برای رهن یک مکان اداری پرداخت کنیم. ۵۰۰ هزارتومان هم برای سایت همت هاست خریدیم. وگرنه بچه هایی که با ما همکاری می کنند حقوقی نمی گیرند. »

خیریه همت ابتدا با اسم شخص مهدی قمصریان کار می کرد. اما بعد آقای قمصریان این شیوه را درست نمی داند و تصمیم می گیرد برای این کار خیر سراغ مجوز برود تا قانونی تر و جدی با شناسنامه ای معتبر خیریه همت را جلو ببرد. » وقتی می پرسم چرا مانند خیریه های دیگر دنبال چهره های سرشناس هنری و ورزشی نمی رود. جواب جالبی می دهد: «راستش را بخواهید این کارها اصلا به تیپ ما نمی خورد نه اینکه بد باشد. من سعی کردم از اعتقادات مذهبی و احساسات مردم استفاده نکنم. مثلا بازارچه داشتن خیلی خوب است اما من نه توانش را داشتم نه آدم‌هایی که بتوانند این کار را انجام دهند. متاسفانه این تبدیل به بیزینسی در خیریه ها هم شده است. که چهره ها برای رونق بیشتر در خیریه ها حضور پیدا می کنند اما عوضش طلب پول می کنند.»

مصاحبه با مهدی قمصریان مسئول خیریه همت

اطرافیان نیازمند گاهی مقصر اصلی هستند

آقای قمصریان معتقد است یکی از مشکلات جامعه اطرافیان نیازمند هستندکه گاهی از خانه خودشان بیرون تر را نمی بینند. حتی بسیاری از موارد خانواده های نیازمند اطرافیان مرفهی دارند که با وجود اینکه از مشکل‌شان باخبر هستند کاری برایشان انجام نمی دهند: «چند هفته پیش سه قلوهایی را در سایت معرفی کردیم که در یک زیرزمین کنار موتورخانه زندگی می کنند و این بچه ها مشکلات تنفسی داشتند. یکی از بچه ها بیماری پیدا کرده بود. گفتند که دلیل این بیماری به علت تماس این بچه با محل عبور و مرور سوسک هاست. حالا فکر کنید خانواده آقا پسر از نظر مالی در وضع مناسبی قرار داشتند و چون مخالف این ازدواج بودند به این دو جوان کمک نکردند. اما بعد از کمک ما متاسفانه گاهی آشنای نیازمندان وضع مالی خوبی دارند و کمک که نمی کنند هیچ، زخم زبان می زنند و آبرو ریزی می کنند. یاش بخیر آقا مجتبی تهرانی همیشه می گفت اصل در مسائل تربیتی پرده پوشی است نه پرده دری!»

حتی مشکل ۳۰۰ هزارتومانی هم داریم

در خیریه همت از مشکلات مالی ۳۰۰ هزارتومانی تا ۴۰۰ میلیون تومانی هم مطرح شده که تا کنون خیرها برای پرداخت آنها اقدام کرده اند و حالا چند مورد از کمک هایی را که خاطرات خوبی برایش رقم زده اند تعریف می کند: « مورد ۴۰۷ میلیون تومانی که داشتیم. برای درمان ناراحتی غذه هیپوفیزی یک دختربچه شیرازی بودکه بعد از درمان حال این بچه بسیار خوب شد. کمک به یک خانم سرپرست خانوار به ما پیشنهاد شد که توانستیم کمکش کنیم. این خانم خواب خوبی همان شب از ائمه دیده بود و برایمان همان خواب را در یادداشتی فرستاده بود که خیلی خوشحال شدیم.»

قمصریان خاطره ای مشابه تعریف کرده و  می گوید: «یک دختربچه ای بود ریزش مو داشت. خجالت می کشید مدرسه برود. هزینه دارو هم ۳۰۰-۴۰۰ تومان بود اما چون پدرش کارگر بود نمی توانست پرداخت کند. بعد از این اتفاق این دختر به زندگی برگشت و بسیار خوشحال بود.»

مصاحبه با مهدی قمصریان مسئول خیریه همت

سرمان کلاه هم رفته است

آقای قمصریان می گوید افراد نیازمند را حلقه های مورد اعتمادش معرفی می کنند اما خب آقای قمصریان اعتراف می کند گاهی هم سرشان کلاه رفته است: « ما اصلا به کسی پول نقد نمی دهیم مگر برخی موارد که ناچار می شویم. وگرنه خودمان همه کارها را انجام می دهیم. اما سه چهارماه اول خیریه، کسی مدارکش را آورد که سرطانی بود. ماهم کمکش کردیم تا داروهایش را بخرد. فهمیدیم به جای دارو رفته پول‌هایش را در کوئست در سرمایه گذاری کرده بود. یک بارهم  برای یک بچه بیماری دارو خریدیم که خیلی گران بود. پدر بچه فاکتور را گرفته بود و گفته بود اشتباه شده است باید عوض کنم. رفته بود دارو را پس داده بود و پولش را گرفته بود. بچه واقعا بیمار بود ولی خب مشکلات فرهنگی باعث شده بود دارو را پس بدهد و پولش را بگیرد.یکبار هم برای پیرمردی توانستیم پول جمع کنیم خانه بگیرد. فهمیدیم بعد از چند وقت گفته بود از خانه خوشم نمی آید پول پیش را پس گرفته بود و غیبش زد.»

آقای قمصریان می گوید از روزی که مردم نسبت به مشکلات همنوعشان بی تفاوت باشند می ترسد. با اینکه برخی کمک مالی نمی توانند بکنند در سایت کامنت می گذارند که برای آن مورد دعا می کنیم. وقتی می پرسیم معمولا یک روز بعد از پست چقدر پول جمع می شود. می گوید: « به روزی اعتقاد دارید؟ گاهی برای دو میلیون تومان کلی تلاش می کنیم. گاهی هم مثلا در سه روز ۴۳۰ میلیون جمع می شود.»

کد خبر 2913123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ع.خ ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      26 14
      مرد رئوفی و کار راه انداز. خدا خیرش بده. مشکل منو حل کرد خیلی تو زندگی دعاش می کنم.خدا این نوع افراد رو تو جامعه زیاد کنه
      • جمشید IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
        6 0
        سلام خسته نباشی من یک برادر زاده ای دارم که قلبش با پاها ودستاش مشکل داره پدرش هم مریض هست وخرج ومخارج عمل این بچه را نداریم تو را قرآن کمک کنید
      • وحید مانیانی IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
        6 1
        سلام من عاجزانه به کمک نیازدارم و دارای سه فرزند زیر ده سال هستم و زندانی هستم علت زندانی شدنم بدهی هست و هیچ درامدی ندارم به قید وثیقه امدم مرخصی ودرحال حاظر به علت اینکه پدر خانمم زنو بچم از خونش بیرون کرده هیچ سرپناهی ندارم و کسی هم بهدجز خدا ندارم که بتونم بهش تکیه کنم خواهش میکنم دربدترین شرایت
      • سیدآرش حسینی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
        4 2
        سلام دوست عزیز میشه بگین چطور میتونم ازشون خواست کمک کنم.آدرس هرپل ارتباطی که دارند رو برام بفرستید. ممنونم
      • سیدآرش حسینی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
        2 0
        سلام دوست عزیز میشه بگین چطور میتونم ازشون خواست کمک کنم.آدرس هرپل ارتباطی که دارند رو برام بفرستید. ممنونم
    • حمید ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      22 8
      افراد خیر در جامعه زیاده،اما مثل شما،که صداقت داشته باشن،واقعا کم هستن.انشاءالله خدا عمر با عزت نصیبتون کنه.
    • 11111 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
      10 0
      سلام منم میخوام جهیزیه بخرم دوهفته دیگه عروسی پول ندارم طورخدا کمکم کنید
      • سیدعلادین ساداتی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
        4 2
        به کمک نیازدارم چطوردرخاست بدم
      • بهار از کاشان IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
        6 0
        منم شرایط خیلی سختی دارم دخترم عقد و اصلا جهیزیه نمیتونم تهیه کنم دو تا مادربزرگ الزایمری و ایزیلایفی دارم مستاجریم و هزینه های زندگی کمرمو شکسته لطفا کمکم کنید 😭🙏
    • فريد ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      16 0
      ايام عزتت مستدام آقا مهدي ياعلي
      • مینا گندمکار IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
        3 0
        تو رو خدا کمک کنیت دستم تنگه واسه رعن خونه خدا ک خیرت 09368937619
    • احمد رضا ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      4 2
      منم بدهکارم اگه میشه کمکم کنید ممنون13
    • رئیسی ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      8 2
      خدا خیرتان بدهد . حتی اگر قدرت مالی نداشته باشید ولی احساس کمک به همنوعان خود را داشته باشید. که هر دو خیرند و ثمره خیر خواهند داشت. نگدارتان خدا .
    • امینو ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      5 1
      عاشفتم مهدی جان
      • نجمه وزیری IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
        1 0
        سلام من میخواستم. صمن تشکر از موسسین مهر ببینم امکان داره من رو برای یک وام غوری راهنمایی کنن چون مدتی به مشکل خوردم دنبال ی وام فوری خصوصی هستم اگه احتیاج به توزیع بود حتما شخصی خواهم گفت ممنونم از لطفتان در صمن من سرپرست خانواده هستم
    • طیبی اندیمشک ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
      3 4
      احسن به این تفکر زیبا و مدیریت جهادی،انشالله همیشه در سایه حق تعالی و عاقبت بخیر باشید
    • ناشناس ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
      2 0
      خدا به شما برکت بده
    • علی ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
      2 0
      واقعا به شما غبطه می خورم انشاالله روز به روز موفق تر باشید
    • سیروس ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
      4 0
      درود بر شما جوانان باشرف ، دست خدا همراه شما .
    • هاشمی ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
      5 1
      چرا لینک سایتشون را نگذاشته اید.
    • ماهرخ حسین وند ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
      2 1
      با سلام خدمت جناب آقای قمصریان و با تشکر بخاطر این همه انسان دوستی و نوع دوستی شما که جای بسی شکر و امیدواری است و من همیشه شاکر خداوند هستم که هنوز انسانهای خوب و با ایمان و نوع دوست در جامعه داریم .
    • رسول حسینی ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
      9 1
      با سلام خدمت جناب آقای قمصریان و با تشکر فراوان بابت این همت عالی خواستم ببینم اگر کسی بخواد از کمک های خیریه استفاده کنه باید کجا درخواست بده؟ ممنون میشم اگر راهنمایی کنید با تشکر
    • 2+2 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
      12 0
      سلام من خواهش میکنم شماره یاایمیل این بزرگوار روبرام بفرستیدسپاس گذارم
      • فرهاد IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
        0 0
        سلام من 3 ساله نامزد کردم پول ندارم عروسی کنم هر چقد کار میکنم پس انداز ندارم چون پدرم مرده خرج مادرم رو هم من میدم پدر زنم بدجور بهم فشار میاره تورو خدا و امام رضا کمکم کنید
      • خلیل عبدالرحمانی تبار IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
        0 0
        سلام خسته نباشید معذرضای خدا کمک بهم کنید ۹۰میلیون بدهکارم پرونده زندانیم دارم مستاجر هستم دارای یک فرزند دارم زنم بارداره بخدا قسم پول دکتر ندارم آره خدا کمک بهم کنید
    • بهار ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
      2 2
      باسلام خدمت شما راستش رو بخواین این مدت بخاطر مشکل مالی که برام پیش اومده اینقدر دست به دامن همه شدم از خودم بیزار شدم چرا من به دلیل نداشتن اشنا یا به قول کارمندای بانک حقوق خوب نمیتونم وام بگیرم تا مشکلی که برام پیش اومده رو حل کنم چرا تو جامعه ما همه سختیاش نصیب افرادی مثل من میشه ازتون خواهش میکنم اگر کاری از دستتون برمیاد بهم کمک کنید به صورت وام تا مشکلم حل بشه
    • ﻣﺮﻳﻢ ﻣﻮﺳﻮﻱ ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
      4 4
      ﺳﻼﻡ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﻴﻦ ﺗﻮﺭﻭ ﺧﺪا ب ﻣﻦ ﻛﻤﻚ ﻛﻨﻴﺪ ب ﺻﻮﺭﺕ ﻗﺮﺽ.ﻭاﻡ ﻫﺮ ﭼﻴﺰﻱ ك ﻫﺴﺖ ﻓﻘﻄ ﻛﻤﻜﻢ ﻛﻨﻴﺪ ﺩﻳﮕﻪ ﺑﺮﻳﺪﻡ .
    • ﻣﺮﻳﻢ ﻣﻮﺳﻮﻱ ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
      8 1
      ﭼﺮا ﻛﺴﻲ ﺟﻮاﺏ ﻣﻨﻮ ﻧﻤﻴﺪﻩ .ﺟﻮاﺏ ﺭا ب اﻳﻤﻴﻠﻢ ﺑﻔﺮﺳﺘﻴد
    • سمانه ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
      6 1
      سلام من خیلی خیلی نیازمندکمک مالی هستم لطفااگه مقدوره جواب روبه ایمیلم بفرستین
    • مهدی ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
      7 4
      با سلام خدمت دوستان من الان ۳۵ سالمه و نزدیک هفت ماه که ازدواج کردم و به علت بدهی که داشتم هنوز نتونستم که یخچال برای زندگیم فراهم کنم بلکه مجبور هم شدم که تلویزیون رو هم بفروشم خدا هیچکس و شرمنده زنش نکمه بخصوص الان که فهمیدم دارم پدر میشم واقعا احساس خاری و بدبختی میکنم تو رو قسم به این ماه مبارک رمضان و بخصوص که امروز میلاد امام حسن مجتبی علیه اسلام هست عاجزانه از تون التماس دعا دارم هرکسی که در توانش هست کمکم کنه یا حق... 09126831
    • سیده فاطمه ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
      10 6
      التماس میکنم به دادم برسید بایدتاسه روز دیگه خونمو خالی کنم چون پول پیش ندارم توخیابون اوار شم من یک زنم که بیکار کار ندارم هیچ کس ندارم خواستید میتونید تحقیق کنید توروقران روز دیگه اوار میشم خیلی جوش میزنم نگرانم جواب بدید عاجزانه خداشماهارو گذاشته واسطه کار خیرباشید پس کمکم کنید تورو خداااا صاحبخونه میخواد بگیره وسایلمو 09376942
    • سیده فاطمه ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
      0 0
      سلام پدرم بیماری اعصاب روان داره،توانایی کارکردن نداره. مادرم سرطان داره تحت نظر دکترهس. خودم یکساله عقدکردم توان خریدجهیزیه نداریم. خواهرم بارداره ازعهده خرید سیسمونی برنمیایم. خودم برا خرج خونه قالی میبافم. ازروستاهای فسامزاحم میشم. توخرجی خونه موندیم. اگرمیتونید به ماکمک کنید. هرقدر کم باشه ولی یه گره مشکل مابازمیشه.
    • رضیه IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
      5 1
      با سلام خدمت شما من یه داداشم دارم که بخاطر ۱۷ سکه درزندان بسر میبرد توروخدا ازتون خواهش میکنم کمکش کنید توروخدا اون هیچ جرمی انجام نداده اون نماز خون دادم خوبی هستش توروخدا قلب مادرم شاد کنید و بهش
    • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
      6 1
      سلام خسته نباشید چقدر خوبه به فکر نیازمندان هستین من دو بچه یتیم دارم هیچ درآمدی ندارم ممنون میشم اگه دل بچه هامو شاد کنین خدا ایشاله تو بهشت شما رو شاد کنه
    • علی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
      5 2
      سلام من لنگ ۴۰۰هزار تومان برای باز کردن ایسگاه صلواتیم اگر کسی میتونع کمک کنه کمک کنه خواهش میکنم من خودن پارسال پیار سال میزدم و الانم میخوام بزنم اما پولشو ندارم
    • باران IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      1 8
      سلام لطفا کمک مالیم کنید لطفا لطفا لطفا 😢
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
      12 1
      توروخدابهم کمک کنیدشوهرم زندانه خواهش میکنم نیازمندم
    • CA ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      3 1
      سلام من سنم 28سال دارم متهل وبیکارم منبع درآمدی ندارم خیلی تحت فشارم یه ماه دیگه قرارداد خانه تمام میشه وضعیت پولی خیلی خرابه کمک کنین دستم بسته زندگی داربهم میخوره
    • فرهاد US ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
      7 7
      سلام 650 میلیون بدهی دارم کل زندگیم فروختم واز همه جا وهمه کس بریده ام ایاراهی هست بتئنم به زندگی امید وار باشم
    • امنه گم IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
      3 1
      باسلام توروخدا شوهرم بیکاره و خونه مستاجریم و این ۴ماه پول اجاره رو نداریم بدیم دخترم مریضه منم مریضم حالا من بدرک بچم چ گناهی داره پول دکتر و دارو ندارم کلی قرض داریم ن فامیل ن اشنا داریم نون ندارم
    • امنه گم IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
      7 4
      پول پوشکو ندارم صاخب مغازه دیگه قرض نمیده باورتون میشه با پارچه بچمو میبندم پوشک نداره گناه داره داروندارمو فروختم شوهرم تحصیل کرده ولی همش با پارتی کار میدن اینم شدانسانیت یکم بخدا گرسنمه الان نون۴رو
    • معصوم گرگیچ IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      2 0
      من نیازبه پولدارم ن خونه دارم ن هیچی امیدم بخداهست به شماخدادوستان اگه کمکم کنیدممنون میشم
    • امید IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
      2 0
      سلام وقت بخیر من یه کارگر ساده هستم درامدی ندارم اوصاع مالیم خرابه متاهل هستم ویه فرزند دارم وخونه ای ندارم میخوام خونه اجاره بشینم جلو پیش خونه ندارم واقعا توشرایط امروز خیلی سخته برام از شما تقاصای کمک میخواهم خداعمرتون بده ممنونم
    • امید IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
      2 1
      سلام جناب اقای قمصریان عزیز وقت بخیر خداخیرتون بده من یه کارگر ساده هستم ودرامدی ندارم اوصاع مالی درستی ندارم متاهلم یه فرزند دارم وخونه ای ندارم اواره هستم میخوام خونه اجاره بشینم جلو پیش خونه هم ندارم واقعا خیلی سخته از شما عزیز میخواهم کمکم کنید دعاگوتون میشم خداعمرتون بده ممنونم
    • مهدی IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
      4 0
      نیاز به پول دارم ممنون میشم کمک کنید 6277601275459285
    • ذکیه شاهدی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      1 0
      سلام من صاحب یکبچه هستم بی سرپرست خودم سرپرست بچه امم خیلی وضیت مالیم خرابه باید بچه م برم مدرسه ولی برای کمبود مالی نمیتونم بفرستم ازتون درخاست میکنم که کمک مالی کنین منم یک زن ۲۶ ساله سرپرست به خونه زندگی هستم ولی کم اوردم قصت زیادی دارم نمیدونم چکار کنم خاهش میکنم کمک کنی حمایتم کنین بجنورد هستم
    • ذکیه شاهدی ۰۹۹۰۵۳۳۷۳۵۷ IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      2 0
      سلام من نیاز مالی دارم خیلی وضیتم خرابه من سرپرست بچمم خودم زندیگم راه میبرم پسرم ۷ سالشه برای وضیت مالی نمیتونم پسرمو بفرستم مدرسه خاهش مبکنم کمک مالی کنک به من 6037997589379842 لطفا
    • A. M IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      2 0
      سلام وقت بخیر من واقعا نیاز به کمک مالی دارم میشه کمک کنید
    • صدیق IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      2 0
      سلام بنده دو تا بچه دارم کلاس آلوده ودوم راهنمایی هستند بنده بیکار هستم وچون الان کلاسها آنلاين بر قرار می شه توانایی گوشی یا تبلت برای ادامه تحصیل آنها را ندارم واین منو خیلی رنج میده بخاطر خداوند کمک کنید تا بتوانند ادامه تحصیل بدهند به والاه نیازمند هستم خداوند انشالله تو همین دنیا دستگیرتان کند
    • مهدیه شاه حسینی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
      1 0
      سلام تروخدا یکی کمکم کنه من نیاز ب4ملیون دارم قصت قرض دارم ابروم در خطره اسمم مهدیه هسته6037997159004308
    • اسماعیل IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      0 0
      سلام نزدیک به 10 سال هستش تصادف کردم و دست راستم از کار افتاده و حالا بعد از چند سال یه دکتری پیدا شده میگه 130 میلیون میگرم دستت درست میکنم و از نظر مالی خانواده فقیری هستیم ممنون میشم کمکم بکنید به زندگی عادی برگردم.
    • امیر علی IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      1 0
      سلام من میخوام داخل مزرعه پدر بزرگم یک کار راه بندازم مثل پرورش مرغ در مرزن آباد نیاز به کمک مالی دارم که چن تا دستگاه بگیرم ولی نتونستم از بانک وام بگیرم بگیرم پدرم هم با گاری میوه میفروشن کمک مالی هم نشد دستگاه بگیرم عالی میشه لطفا به من کمک کنید ۰۹۱۱۷۱۷۸۷۳۴
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      0 0
      سلام مادرم سکته کرده سرشو عمل کردن پدرم کارگره.سه تا خواهر یه برادر ۷ساله.باید فیزیو تراپی بشه .عمل قلب باز هم داره دستمون خالیه خیلی داغونیم.مادرم ۴۳ سالشه
    • سمیراعزیزی IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      1 0
      من هشت ساله ازدواج کردم همسرم بیکاره مستاجریم تویه انباری میشینیم الان هم صاحب خانه جوابمون کرده تاآخراین ماه بایدتخلیه کنیم هیچی نداریم به خاطربچه چهارساله به ماکمک کنید
    • زهره ذوالقدر IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 0
      بارهاوبارها پیامک فرستادن وتقاضای کمک مالی کردم بسیار وضعیت بدی با دو فرزندم که سرپرستشونه دارم اما هیچ اتفاقی نیفتاد ویاری گری نبود
    • خانم موسوی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 0
      مشکل مالی دارم شوهرم خیلی بدهکار شده تو رو خدا کمکم کنید انشاالله خدا عمری با عزت بهتون بده
    • خانم موسوی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 0
      تو رو خدا کمکم کنید مشکل مالی دارم شوهرم خیلی بدهکار شده ۰۹۱۳۶۸۷۵۷۴۷شماره همراهم هست
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 0
      مهران مومنی هستم متولد 1361 که مدتی درک بیماری قند شدم و پا ازدست دادم الان قند زده به چشم اهل خوزستان هفتکل اسلام آبادفرعی هفتم دارای دو فرزند و مستاجرمی باشم پدر ومادرم هم فوت کردن کسی را بعد از خدا ندارم ازشما درخواست کمک دارم
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 0
      مهران مومنی هستم متولد 1361 که مدتی درک بیماری قند شدم و پا ازدست دادم الان قند زده به چشم اهل خوزستان هفتکل اسلام آبادفرعی هفتم دارای دو فرزند و مستاجرمی باشم پدر ومادرم هم فوت کردن کسی را بعد از خدا ندارم ازشما درخواست کمک دارم
    • معصومه IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      0 0
      سلام خداخیرتون بدهمن حقیقت الان دوباربراتون نوشتم که نیازبه کمک نقدی فوری دارم به مبلغ دومیلیون توروخداکمکم کنین حقیقت زنی بی سرپرست هستم یه دکه بیستکویت وپفک وغیره میفروختم برای خریمون اماازخدابی خبرهاچندوقته سرمایمودزدیدن الان خالیه توروخداکمکم کن راش بندازم حتی یارانه ام نمیگیرم خیرببینی شماره کا
    • معصومه IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      0 0
      ببخشیددرخواست کمک نوشتم براتون اماجای نوشتن شماره کارتم کم بود کمک نقدی فوری خواستم برای راه اندازی یه دکه پفک وبیسکویت وغیره برای درآمدخرجیمون ممنون۶۰۳۷۹۹۷۱۸۷۷۵۵۳۲۸
    • بی نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      سلام من یه زن ۳۷ سالم سر پرست خونواده با ناراحتی کلیه ۳تا بچه دارم و تو یه خونه ۲۰ مترز با لوازم مجردی زندگی میکنم بچهام چیزی از خوشی این دنیا سهم ندارن جز بی پولی وبدبختی در خاست کمک دارم 🙏🙏🙏
    • بی نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      ازتون خاست کمک دارم اول خدا بعد شما نمیخام بدون تخقیق کمکم کنین منمو ۳تا بچه با ناراحتی کلیه ۰۹۰۳۶۸۹۰۷۶۱
    • زینب IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      0 0
      سلام.من یه دختر کنکوری ام که تو یه خانواده روستایی پرجمعیت زندگی میکنم پدرم دوهمسر و ده فرزند داره و ما رو ترک کرده نزد همسر دومش زندگی میکنه من برای تحصیلم به ده میلیون پول نیاز دارم وگرنه مجبورم کارگری کنم تا بتونم خرج خودمو دربیارم اگر کسی میتونه کمکم کنه تا بتونم با درس خوندن زندگیمو نجات بدم
    • حسن رهبری DE ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      1 0
      سلام احتیاج به درمان فوری دارم شما عزیز خیر کمکم کن تورا خدا ۶۲۸۰۲۳۱۴۲۲۵۸۵۸۴۳حسن رهبری بانک مسکن
    • م.س IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      0 0
      سلام. تو رو خدا کمکم کنین. کمرم شکست زیر بار خرج کردن. من 35 سالمه. 16 ساله که بیماری صعب العلاج پسوریازیس دارم و به خاطر هزینه های بالای درمان،نتونستم درمانم رو ادامه بدم و هر بار نصفه ولش کردم.دچار افسردگی شدم. هزینه های حجامت رو ندارم پرداخت کنم.تو رو خداااا تو رو به هر چی که دوست دارید،کمکم کنید
    • مرضیه سرفراز IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      0 0
      باعرض سلام به خیرین بزرگواربنده مرضیه سرفراز فرزند مرحوم طاهرسرفراز سیاه اسطلخی ازگیلان مطلقعه هستم ودارای یک فرزنددختر که بخاطرفقر مالی ونداشتن سرپناه از۷سالگی بچم وازمن دورکردن این بنده حقیر تحت پوشش هیچ ارگانی نیستم وازهیجا هیچ درامدی ندارم صاحب خونه جوابم کرده ونیازبه ۱۰۰ ملیون دارم
    • رسول IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      0 0
      احتیاج به پول دارم بدهکاری شدید دارم احتیاج به کمک دارم کارم رو دارم از دست میدم لطفا دستم رو بگیرید
    • 🥺🥺 IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
      0 0
      سلام من دخترم دستش افتاده تو چرخ گوشت دوسالشه چهارتا از انگشتاش رفته الان هم میخوام بهش کمک کنید تا براش پول جم کنم اگه پیوند عضو براش پیدا شد بتونم کارشو حل کنم بخدا خودمون دستو بالمون خیلی تنگه
    • احمد IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      0 0
      با عرض سلام من کشاورزم هستم خیلی درامد کمی دارم خیلی گرفتارم قرض دارم،همیشه شرمنده زن بچه هستم ،میخام یه گوشی برای درس پسرم بگیرم نمیتوانم،کسی هست کمکم کنه دعا گوش هستیم ،۶۰۳۷۶۹۱۵۱۰۹۶۹۴۹۶
    • احمد AE ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      0 0
      سلام من کشاورزم درامدم کم هست خیلی گرفتارم برای درس پسرم لتاپ یا گوشی نیاز داشتم ولی نتوانستم بگیرم کسی هست کمکم کن ممنون میشم همیشه دعا گوش هستم ،۶۰۳۷۶۹۱۵۱۰۹۶۹۴۹۶
    • صغری اکبری IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      0 0
      سلام.من سایت شمارا تازه دیدم نیازمند ۳۰ میلیون کمک مالی هستم فرزندم پدر ندارد لطفا کمکم کنید مستاجرم و بدهکار صاحبخانه یک زن هستم من تا کنون از کسی خواهش نکردم لطفا کمکم کنید دیگر راه چاره ندارم کارگری هم کردم فرزندم دختر است نمیتوانم اورا در خانه تنها بگذارم
    • ز خ IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      1 0
      سلام زنی هستم ۲۸ساله یه پسر دارم با خانواده شوهرم زندگی میکنم زندگی سختی دارماصلا اینجا راحت نیستم خانواده شلوغی هستن رفت وآمد زیاده اذیتم از زندگی سیرم نه زمینی داریم نه خونه ای نه ماشینی هیچی هیجی نداریم شوهرم هم کاگره بزور خرجمونو درمیاره خانواده فقیری هستن نمیدونم چکار کنم توروخدا کمکم کنید
    • ز خ IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 0
      خواهش میکنم بدادم برسید حتی پول پیش خونه هم نداریم ک بریم جایی از پس کرایه هم برنمیاییم توروخدا کمک کنید نمیدونم تا کی این زندگیرو ادامه بدم
    • امیر US ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      0 0
      سلام صاحب خانه پیش خانه ام را بجای کرایه برداشته سه تا بچه دارم خانمم قلبش بیمار مستاجر هستم کارگر میدان باید تا چند روز دیگه خانه بگیرم ولی هیچی ندارم ارزانترین خانه 7 میلیون رهن میخاد کمکم کنید به ثروت وام قسطی بر میگردونم خانمم رفته خونه پدرش درخواست طلاق داده کمکم کنید ترا امتم حسین کمکم کنید
    • غلامرضا ابدالی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      0 0
      سلام داداش الان ۵سال از داربست افتادم چند تا مویرگ پاره شده روده پلاستیکی جراحی شکم شکستن ۳دندان شکستن دوجا بینی جراحی دیسک کمر تنها در امدمن حقوق کمیته امداد با یک بچه ۶ساله مستاجر بخدا نمیدونم چکار کنم
    • امیر US ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      0 0
      سلام من بخاطر 7 میلیون کهنه بدم پیش پول خانه تو یه روستا زندگیم داره از هم میپاشه سه تا بچه دارم خانمم که رفته خونه پدرش درخواست طلاق داده مستاجر هستم صاحب خانه پیش پول خانه ام را به جای کرایه عقب افتاده برداشته کارگر میدان هستم کرونا خراب کرده سفته میدم تعهد محضری میدم قسط برمیگردم 09191815332
    • محمد زایر IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      چند سال است پسرم مریضه هیچی ندارم شمارا بخدا کمکم کنید 09147089265
    • محمدزایر IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      چند سال است پسرم مریضه استعلام کنید هیچی ندارم شمار ه ملی1638965412استعلام،کنید 6273811029344154شمارا به خاطر خدا
    • مرضیه IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      2 0
      توروخدااگه امکان داره کمکم کنین شوهرم یساله منودوتابچه هاموول کرده رفتع پی زندگی خودش صاحبخونمم جوابم کرده خداشاهده کسیوندارم کمکم کنه عاجزانه ازشماالتماس کمک دارم مقدارپول پیش خونه کمکم کنین توروخداجان بچع هاتون ممنون
    • قاسم IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      سلام خیرین گرامی نیازمند کمک هستم در خانواده ای فقیر ونیازمنم
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      0 0
      سلام ما وضع مالی مون خیلی خرابه ی دختر ده ساله دارم تو یه خونه ی خیلی قدیمی که سقفش با چوب درست شده زندگی میکنم خونمون داره رو سرمون خراب میشه کسی جرعت نمیکنه بیاد خونمون ولی کمکم نمیکنن چون شوهرم جوان هست کمیته و بهزیستی هم ازما حمایت نکردن تورو خدا کمکم کنید این زمستان سقف میریزه توروخدا کمک کنید
    • ناشناس IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      0 0
      سلام وقتتون بخیر از خیرین خواهش میکنم کمکمون کنید صاحب خونه به خاطر 5 میلیون میخواد اصباب مارو بریزه بیرون واقعا احیاج به کمک داریم
    • طاهره IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
      0 0
      لطفا بهم کمک کنید واقعا گرفتار ودرمونده ام...نمی دونم چی بگم ازکجا شروع کنم
    • فریده خوش چشم IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      0 0
      سلام خدمت شما خیرهای عزیزمن خانمی ۵۶ساله هستم که یه نوه دختری دارم بامن زندگی میکنه که نیازمالی شدیدی دارم پسرم یچال منوبرده خودمم توخدماتی نظافتی کارمیکنم که الان از کمردردکه باید عمل کنم پول ندارم دیگه نمیتونم کارکنم من خرمدشت زندگی میکنم ازشماکمک میخوام خداخیرتون بده
    • فریده خوش چشم IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
      0 0
      سلام خداخیرتون بده نیاز مالی بسیار زیادی دارم زنی تنهابی سرپرست با یه دختر جوان ۰۹۱۸۵۶۵۹۱۸۷
    • مهدی ازخرم اباد IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      0 0
      باسلام من که این حرفاروباورندارم سه ماه از طلبکارم فرصت گرفتم تایه وام بگیرم بدون سپرده التماس کردم به خاطر دخترم نزاریدبرم زندان کسی محل نذاشت الن منتظرم جلبموبگیره برم تو تازه مددجوی بهزیستیم حالا اینا که همش ریاودروغه باورنکنید
    • مصطفی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      0 0
      سلام ببخشیدخیلی شرمندم نمیدونم چطوری بگم که باورکنید گوشیم ازم دزدیدن پولی ندارم کمک کنیدیکی بگیرم دعامیکنم این گوشی برادرم هست خواهش میکنم
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      2 0
      سلام خسته نباشید بزرگوار خواهش میکنم به منم کمک کنید منم عقد کردم اما جهیزیه ندارم پدرم پیره مادرمم همینطور میتونم ادرس بدم بیایید دیدن کنید تا بدونید من چی میکشم جلو شوهرم هیچی نمیگم چون جهیزیه ندارم میگم وسایلم درست بشه عروسی میکنیم دیگه داره ابروم حلو خانواده اش شوهرم میره توروخدا کمکم کنید
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      1 0
      شوهرم کارگر ساده هست کمک مالی دارم مستاجرهستم نمیتونم اجاره بپردازم
    • رحم علی اشرفی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      0 0
      من کمک مالی دارم خونه ی ما کلیبر هست روستا های سهریق.هست.سیل.همه چیز.ما.برده.تراکتور.که.کار.میکنم اونم هم برده لطفا کمکم کنی اول بعد شما ها
    • زهرارجبیون IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      0 0
      سلام شوهرم من کارگر ساده هست سه تا انگشت نداره مستاجر هستم کمک مالی هستم لطفا کمکم کن ۶۰۳۷۹۹۷۵۸۳۹۳۳۵۸۶
    • رحمانی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      1 0
      با سلام :نیاز به کمک مالی برای امر خیر و ازدواج هزینه اجاره خانه و هرینه مقداری خرید حهیزیه لطفا کمکم کنید
    • رحمانی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      0 0
      با سلام :نیاز به کمک مالی برای امر خیر و ازدواج هزینه اجاره خانه و هرینه مقداری خرید حهیزیه لطفا کمکم کنید برای فرزندم می باشد همسرم بیمار است اگر نیاز باشد مدارک پزشکی هم در دست داریم و دروغی در کار نیست
    • حسنا IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      1 2
      میخوام جهیزیه بخرم ندارم دارم افسردگی میگرم.
    • زهرا IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
      0 0
      سلام، ببخشید چرا به کارگرا کمک نمی‌کنید آخه بچهای ما چه گناهی دارن بچه ی که مشکل کلیه داره چه گناهی کرده تورو خدا یکی بیاد بهمون کمک کنه 6037997406498817
    • خج US ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      0 0
      سلام من به کمک مالی نیاز دارم تورو به خدا به من کمک کنید شوهرم کمر درد دارد وکارگران ۳بچه مدرسه‌ای دارم به خرج اونها نمی رسیم بعض وقتها شام یا نهار نداریم که بخورند به من وباهاش کمک کنید
    • فاطمه ابراهیمی GB ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
      1 1
      سلام من نیاز به کمک مالی دارم لطفن کمکم کنید
    • باقری IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
      0 0
      بدهکاریم وخونمونو گذاستن برای فروش تایازدهم دی باید هشتادمیلیون به طلبکاربدیم وگرنه خونمونو ازدست میدیم وغیرازاین مبلغ ۲۲۰ میلیونم بدهی داریم که شکایت کردن
    • زهراامیری IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
      0 0
      سلام من در روستای استان فارس زندگی میکنم شوهرم مشکل اعتیاد داره دردو اتاق کوچک زندگی میکنم مشکل مالی دارم پول خرجی هم نداریم سه ماه سردرد دارم نمیتونم برم دکتر تورا خدا اگه درحد توانتونه کم کنید چندبار رفتم وام مسکن بگیرم گفتن شرایطش ندارید
    • پروانه پورحاجی RO ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      0 1
      سلام منم شوهرم فوت کرده با دوتا بچه در یک خانه ی مستاجری زندگی می کنم دو ماه پول اجاره خونه رو ندادم و عقب افتاده تورو خدا به منم دو میلیون کمک کنید تا بتونم اجاره خونمو بدم اینم شماره تلفنم ۰۹۱۰۸۵۷۱۹۵۰
    • فریبا ایاز IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
      0 0
      باسلام من خانم ۵۳ ساله هستم که شدیدا مشکل مالی دارم به هر دری میزنم جور نمیشه تو منزل خیاطی می کردم که به دلیل بدهکاری چرخهارو هم فروختم من تنها زندگی می کنم و هیچ کمکی هم ندارم تو رو خدا اگر امکان داره به من کمک کنین شرایطم واقعا سخته ۰۹۳۸۳۶۳۰۲۳۰ این شماره همراه من هست ممنون میشم کمکم کنین
    • مسلم شیخ ویسی نظامی ۳۵۹۱۳۷۳۳۰۳ IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      0 0
      با عرض سلام اینجانب دارای یک فرزند ۸ساله و مادر پیرم در یک خانه کهنه زندگی میکنیم من از شما یک خواهش دارم که یک دستگاه جوجه کشی به ما بدهید تا بتوانم پول شما را بر میگردونم من دیابت دارم که نوع ۱روزی ۲بار انسولین بزنم
    • سمیه IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      0 0
      سلام خوب هستین ببخشید مزاحم شدم من یه آدم خیلی خیلی نیاز مندم ازتون خواهش میکنم لطفا بهم هر چه زودتر کمک کنید
    • حدیثه IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      0 0
      با سلام وخسته نباشید خدمت شما عزیزان اینجانب دارای دو فرزند دوقلوهمستاجریم و وسیله نقلیه ای نداریم ووضع مالی خوبی نداریم و همسرم کارگره توانایی تامین هزینه ی بالای فرزندانم نداره خواهش می کنم، به صورت بلاعوض کمک کنید با تشکر ۰۹۱۰۵۵۷۱۵۳۹
    • ش منصوری IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      سلام واقعا کمک مالی می خوام به پنج میلیون پول احتیاج دارم کمکم کنید
    • ش منصوری IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      0 0
      تورو خدا کمکم کنید به پنج میلیون پول احتیاج دارم خواهش می کنم
    • ش م IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      0 0
      سلام تورو خدا کمکم کنید کمی پول میخواهم کسب وکاری برای خودم راه بندازم وضع اقتصادیم افتضاحه شوهرم با این بچه های کوچکم ما رو بی پول ول کرده ازتون خواهش میکنم کمکم کنید تورو خدا شما کمکم کنید
    • ش منصوری IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      0 0
      سلام برای چندمین باره در خواست کمک میکنم اما کسی جوابمو نداده خواهش می کنم کمکم کنید به ۵ میلیون پول بابت راه اندازی کسب وکار احتیاج دارم شوهرم پولی ما نمیده نمی خواهم بچه هام رو سرگردان کنم می خوام کار کنم ومواظب بچه هام باشم خواهش میکنم کمکم کنید
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      0 0
      سلام وسلامتی شمارامیخوام دخترم مریض هست نیازی به کمک شما دارم سپاسگزارم از کیش پیام دادم
    • نسرین پروین IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      0 0
      من یه خانمی خیلی گرفتارم هستم یه بچه مریضی دارم میشه برام کمک مالی کنی خونه اجازه گرفتم
    • محمود کیاستی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
      0 0
      با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران بنده در شراکت یکی از دوستان به سختی زمین خوردم و به شدت زیر بار قرض رفتم. فردا هم یک چک دارم به مبلغ 30 میلیون تومان . متاسفانه فشار زیاد اقتصادی و خرج زن و دو تا دخترم و زندگی باعث شد از یه بنده خدایی پول نزول بگیرم که 70 تومن به بنده خدا بدهکارم . متاسفانه دستم
    • نوید IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      سلام من اهل زاهدان هستم سه ساله نامزد دارم و نتونستم هیچ جهیزیه ای تهیه کنم و الان زندگیم داره از بین می‌ره و کارمون داره به طلاق کشیده میشه من کلاهبردار نیستم من واقعا نیازمندم اگه کسی میتونه کمکم کنه 09213767969
    • مجیدزندی IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      0 0
      باسلام وخسته نباشی خدمت شما من یک دوقلو دارم یکی دیگه هم تازه خداداده من مستاجرهستم هیچ کاری ودرآمدی ندارم توخدا اگه امکانش هست کمکم کنیدبه خداخیلی گرفتارم ممنونم
    • آ منه نوری IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
      1 0
      بسیار خوب لطفا به من هم کمک کنید که بچه ها برن مدرسه بسیار اقتصاد خراب دارم
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      اگر کسی کمک بخواهدجطوربایداعلام کنه.عزیزبانوشتن مشخصات که نمیشه
    • وحید مانیانی IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      0 0
      سلام میاز عاجزانه به کمک دارم و دارتی یه فرزند زیر ده سال هستم و زندانی هستم علت زندانی شدنم بدهی هست و هیچ درامدی ندارم به قید وثیقه امدم مرخصی ودرحال حاظر به علت اینکه پدر خانمم زنو بچم از خونش بیرون کرده هیچ سرپناهی ندارم و کسی هم بهدجز خدا ندارم که بتونم بهش تکیه کنم خواهش میکنم دربدترین شرایت ه
    • حسن IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      0 0
      سلام وخسته نباشید کارگر بنایی متاهل هستم یک روز کار دو سه روز بیکار الان چند ماهه اجاره خانه ندادم وصاحب خانه پیش درخانه را گرفته میگه وسایلت راجم کن وبرو ازاینجا من مغازه هم بدهی دارم 3تا بچه هم دارم بااین زن بچه کجا بریم خیلی نیاز مالی دارم ترو خدا کمک کنید 5047061068699558
    • هادی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
      0 0
      سلام یخچال ندارم تابستونه بچه هام آب گرم میخورن الان 15روزه یخچالم سوخته نداریم شمارو بخدا قسم میدم کمکم کنید 09900335674
    • زهرا گرگیج IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      0 0
      سلام عرض خسته نباشی بنده متولد ۷۳ ساکن شهر تاکستان مستاجر هستم شوهرم یک کارگر ساده هست الان نزدیک دو سال ازدواج کرده هنوز موفق نشدم وسایل خانه بیخرم نه گاز نه یخچال نه تلویزیون نه کولر الان از گرما کباب شدیم خودتان فکر کنید که‌ این‌ وسایل در خانه نباشد چه می‌شود لطفا کمک کنید تماس۰۹۹۱۷۲۱۷۳۳۵
    • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      1 1
      سلام
    • سید عباس حسینی IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
      1 0
      با عرض سلام من خانواده ۵ نفره مستجر خانمم واریس داره شغل ثابتی ندارم بده کار وام هستم لطف کنید ممنون میشم بخاطر مشکلات نتونستم سربازی هم برم الان کلافه شدم بطور کلی
    • Ashegi IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۱
      0 0
      باسلام واحترام اینجانب شدیدا تحت فشار مالی می باشم که در محاصره طلبکاران قرار گرفته ام تازه از زندان با محکومیت مالی نجات یافته ام ولی باز هم مورد تهدید برگشتن به زندان هستم خواهشمندم اینجانب را مساعدت مالی بفرمایید متشکرم شماره تماس 09142517439 شماره حساب بانکی 5892101052441512 بانک سپه
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      1 0
      سلام.جون.بچه.کمک.کن.پول.نیاز.داریم
    • نازنین صالحی AE ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      0 0
      سلام من شوهرم معتاده چهار تا فرزند دارم ستا دختر وکوچتر از همه پسری چند بار شوهرم رودادم کمپ رفتم غرض کردم از همسایه برای خرجی بچه ام الانم شرایتم همینجوری هیچ کسیم ندارم دخترام دوتاشون میرن مدرسه هیچ پولی ندارم براشون کیف کفش مانتو لوازم تحریر بخرم ازتون خواهش میکنم شرایت منو درک کنید میتونید بیاد
    • سهیلا دیلمی IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      0 0
      سلام شبتون بخیر کمک میخوام ازتون شوهرم بیکاره میخوام بهم پول بدین تامن جنس بیارم توخونه بفروشم لباس یاغیره
    • نیازی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      1 0
      سلام خواهش میکنم کمکم مالی نیاز دارم
    • هادی تشدیدی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      0 0
      ازکارافتاده هستم که خرج خودم وسه نفرخانوادم بامنه نیازمند شدید کمک مالی هستم کمکم کنید ممنون میشوم
    • مریم موسوی IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 0
      سلام ماهم وضعیت مالی خوبی نداریم بابام همش میگه خودتون کار کنید خرجتونو دربیارید منم درس میخونم نمیتونم شب روزم شده گریه اگه میشه به ماهم کمک کنید
    • مریم موسوی IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 0
      برام میخواد خواستگار بیاد اما وضعیت مالی خونمون خوب نیست از طرف دیگه واقعا پول نداریم مراسم خواستگاری برگزار کنیم و همچنین پول نداریم جهزیه بخریم ومادرم در دوران جوانی صورتش سوخته پول بره جراحی کنه لطفا به همه کمک کنید ب ما هم کمک کنید
    • زهرا IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      1 0
      من خیلی نیازبه کمک دارم مستاجرهستم هیچ درآمدی ندارم دوتابچه کوچیک دارم که برای شیرخشک دختر4ماهه ام موندم حتی پول ندارم ببرمش دکتر توروخدابه کمک کنید
    • زهراصادقی IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      0 0
      خیلی احتیاج به کمک دارم مستاجرهستم هیچ درآمدی هم ندارم دوتابچه کوچیک دارم دختر4ماهه ام نیازبه شیرخشک داره الان مریضه پول ندارم ببرمش دکتر توروخداکمکم کنید.برای نان شبم موندم این شماره تماس من هست کمکم کنیدیک عمردعاتون میکنم 09044481830
    • مینا گندمکار IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 0
      کمکم کنیت تورا خدا سخت نیازمندم
    • مینا گندمکار IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 0
      اول خداا بعد شما تو راخدا توجه بهم کن کمکم کن دلم خوش کن نیازمندم سه بچه دارم خونه ندارم رعن خونه ها کهگلویه بویراحمد گرونن،، تا ی روز عمرم باشه دعام پشت سرته مطمعنم کمکمکم میکنی منتظر جوابم یا خدا
    • ندا IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      0 0
      سلام من مشگل مالی دارم سرپرستی هم ندارم یه دختر ۲ ساله دارم مستاجر هم هستم تورو خدا کمکم کنید
    • بهنام تازیکی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
      0 0
      آقاسلام خسته نباشید آقا من دوتا بچه دارم یکیش هشت ساله یکیش شش ماهه این کوچیکه یکی از پاهاش مشکل داره هرماه باید ببرمش دکتر الان پنج شیش ماهه که کلاه مو برداشتن برشکست کردم خدا سر شاهده هیچی ندارم دیگه شمارا به خدا قسمتون میدم به من کمک کنید 🙏🙏🙏 بخدا چون ضامن و چک ندارم نمیتونم وام بگیرم
    • جواد IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
      0 0
      سلام اتباع افغانستان هستم نیازمند کمکم اگر کمک کنید خداوند اجر دهد
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      0 0
      کاش میشود به منم کمک کنی تاپاسپورت میگرفتم میرفتم کربلا
    • صفر علی پاشای IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      0 1
      سلام وضع مالی من خوب نیست مریض هستم ۶سال سکته کردم بیماری صعبل علاج دارم چند تا مریضی دارم دخترم خرجی ما را مدهد خواستگار مای پول ندارم جیهزیه بخرم ما راثبت نام کنید سلامت باشی
    • خدانظر IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
      0 0
      دوبچه محلول ذهنی دارم ویک فردکارگرهستم که مستاجرم
    • محمدی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      1 0
      سلام شوهرم کارگر پول اجاره رو نمیتونیم بدیم کم کنید
    • فاطمه ربانی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
      0 0
      سلام تورو خدا کمکم کنید.دست بچه‌ها ی منو بگیر بد.باور کنید.خیلی فقیریم وضع مالیمون خیلی بد هست.شوهرم مریضه خودم هم نمیتونم.خرج بچه‌ها مو در بیاورم
    • ناشناس IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 0
      باعرض سلام دوساله به وضعیت مالی خیلی بدی قرار دارم تورو خدا هرچه ازدست تون برمیاد کمکم کنید ممنون
      • سپهری IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
        0 0
        لطفا به ما هم‌ کمک کنید بی سر پرستم با دوتا بچه
    • اکرم محمدی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
      0 0
      سلام خسته نباشید برای پول پیش خونه نیاز به پول دارم تورا خدا کمک کنید دستمون خالیه نمیتونیم اجاره بدیم
    • اکرم کافورجودانی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      0 0
      ببخشیدمن بادخترم زندگی میکنم خیلی مشکل زیادذازیم خرج مدرسه. پول پیش. اجاره خونه. وسایل خونه وخرج خونه خیلی ناراحتم بااین گرونیابه خاطررضای خدابه پول احتیاج دازیم به خاطرثواب کمک کنین به خاطردختر9ساله ام این شماره کارتمه 6037997510081400
    • مرضیه US ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
      0 1
      سلام 34 سالم مادر سه دختر کوچک شوهرم کارگر ساده است هزینه همچین عملی رو ندارم بیماری خاص سر و نخاع دارم استان کرمان انجام همچین عمل سنگینی رو ندارند فرستادن تهران باید هرچه زودتر عمل شوم نخاع آسیب دیده اگر زود عمل نشوم فلج میشوم هزینه عمل 140 میلیون است توروخدا کمکم کنید کسی را ندارم بهم کمک کنه
    • سیروس IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      0 0
      بخدا قسم پول ندارم کمکم کن حاجی
    • ابراهیم IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      1 0
      به خدا من به پول نیاز دارم سه نفرهستم ولی خیلی زندگیم پایین هست پسر مدرسه ای دارم تورابه خدا به من کمک کنید
    • مهدیه IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      1 0
      درخواست کمک جهت خرید تلوزیون و یخچال توان خرید نداریم درخواست کمک دارم۸۴ ۰۹۱۴۰۱۴۸۰
    • ف.ص IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      0 0
      سلام.بخدا.من.نیاز.به.کمک.مالی.دارم.مریض.ام.کسی.رو.ندارم.کمکم.کنه.برای.درمان۶
    • امین مدادی US ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      0 0
      ۳۳سال سن دارم مجردم وامیدم ناامید شده اگه خدایی میتونین به بنده هم کمک مالی برسونین بزارین بنده هم سروسامان بگیرم خداوند شاهد بین ما نامردباشم اگر بعداز کمک شما و رفع مشکلم دوبرابرکمکتون را برنگردونم دیگچیزی نمیگم حرف زیاد نشه شماره حساب میزارم تا اگر خیری مرد پیداشد و خاست کمک کنه ۶۰۳۷۹۹۷۲۰۱۰۸۸۹۸۷
    • حسن دهسنگی IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 0
      باعرض سلام نیاز مالی فرزند دارم. وخانه مستجرم زندگی مکنم
    • امید علی نادی هاشم ابادی IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      1 0
      سلام من مدت ۱۵سال اعتیاد دتشتم الان یک سال پاک شدم با ۳ تا بجه موندم میخوام با کاری درامد داشته باشم راننده هم هستم لطفا پیکیر شوید واقعا درتنگنگنا هستم
    • سمیه IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
      0 0
      باعرض سلام خدمت شما من خانمی هستم که 15 سال ازدواج کرده ام شوهرم کارگر است اجاره نشین هستیم وضعیت مالی نامناسبی داریم به بدبختی اجاره خانه را می‌دهیم یک فرزند 12 ساله دارم ازشما عاجزانه تقاضای کمک دارم به خدا اگه مشکل نداشتم هیچ وقت تو سایت پیام نمی‌دادم 09170351411
    • هوشنگ ترابی پسیان IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      0 0
      با سلام واحترام من پدر ومادرم در یک سانحه ناگوار از دست دادم از این لحظه دچار بیماری عصبی شدم تو تبریز جمشید سیفی دکتر فرحنام ومراغه دکتر محمدی همیش سرترالین وپراپونول والپرازم وغیره نوشتند تا اونها خوردم کلیه ومعده من بهدرد گرفتن شد از شما بزرگوار خواهشمند فقط بخاطر خدا وپسرم کوچکم سه ساله است کفش
    • شعیب IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
      0 0
      سلام من بابت یک چک ۲۵ میلیونی محکوم به پرداخت ۱۶۰میلیون تومان شدم وباید تا چند روز دیگه این پولو بدم وگرنه باید برم زندان، وضع مالیم اصلا خوب نیست ومستاجر هستم تو رو خدا کمک کنید۰۹۱۵۰۶۳۲۰۲۴
    • جهانشیر AE ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
      0 0
      من درخواست کمک دارم در منطقه مرزی زندگی میکنم یه تا بچه دارم شانه اورانیوم شکسته خانمم ناراحتی قلبی دارد نوردیده با عمل شده دستمان تنگ است قرض داریم خانه و وسایل نداریم
    • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
      0 0
      سلا م وقت بخییر تو خدا کنم کنید من سرایدر یه کار خونه هستم الان صاحب کار خونه میگه برو بیرون دسنم خالی دوتا بچه ها دارم تو به اون خدای کمک کن
    • امدادحان AU ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
      0 0
      مشکل اقتصادی بسیار زیاد
    • IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
      0 0
      سلام دختری‌‌ مجردهستم پدرمادرپیربیمارتوان کارندارن‌.خودم مشکل چشمان ازنوع بیمارارپی ..پول عمل ندارم .وحتی مشکل ملی فقر..میخاستم بگیدچطورکمک میکنید مدارک‌پژشکی دارم
    • حسن IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
      0 0
      باسلام.لطفآ.به این جانب کمک بکنید.من ۵۵ساله ام.وبخاطر بیماری ام ازکار افتاده ام.و۲فرزندپسر۱۶ساله و۱۲ساله دارم.ما مشگل رهن منزل داریم.ومبلغ ۵۰میلیون ‌به عنوان رهن منزل نیاز داریم.فقط همسرم کار میکنه.وخیلی به ما سخت میگذره.تورو خدا یه کاری برایمون بکنید.متشکرم.شماره.من.۰۹۳۳۱۸۷۸۷۵۴
    • زهره IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
      1 0
      سلام من دختریر۳۳ ساله هستم مدتی هست عقد کردمپدرم توانای جهیزیه را نداره ومن خاندارهستم از خراسان جنوبی خواهش میکنم کمکم کنین برم سر زندگیم
    • نسرین AE ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
      1 0
      سلام از کمک همیاری تان خیلی ممنون من خیلی به کمک مالی نیاز دارم توراخدابهم کمک کنیددوتابچه دقلو دارم کوچک هستن وضعیت خیلی بدی دارم شوهرم بی کارخرجمون نمیده مردم بهم خیرات میدن خرج زندگی موخودم هم مریضم 4سال ناراحتی اعصاب افسردگی دارم ونه خانه دارم نه هیچی تواراخدا این متن بخونید بهم کمک. کنید واقعا ل
    • سیروس IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      0 0
      سلام هیچ کسی کمکم نمی کند بخدا قسم زجر می کشم پای چپم بد جوری درد میکنه دکتر های تهران و کرمانشاه جوابم کرده اند دکتر های همدان جوابم کرده اند ایستادن برام سم است پول ندارم دوچرخه ای بخرم شماره کارتم میفرستم لطفا کمکم کنید تون خدا کمکم کنید نامه ای برای آقای سید علی خامنه‌ای چند بار نوشته ام جوابنیا
    • سیروس IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
      0 0
      شماره کارتم میفرستم لطفا کمکم کنید 6221061031040555یا علی مدد
    • شیما IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      0 0
      سلام دوتا بچه دارم جدا شدم بچه هام را به جای مهریه و نفقه گرفتم نه خونه دارم نه کار درآمدی خونه ی مادرم هستم ولی آرامش ندارم بچه هام هرروز کتک میخورن خسته شدم توراخدا کمکم کنید
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      0 0
      برای کمک خانواده کم دست
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      0 0
      ما نظرمون این است که به ما کمک کنید ما هیچی ندارم بابامون هم زندانی است خواهش میکنم با ما کمک کنید ما نون شب مون رو نداریم
    • DE ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      0 0
      سلام من بچه ام مریضه نابیناست من هزینه ندارم مرتب ببرمش دکتر لطفآ کمکم کنید واسه بچه ام قرنیه بگیرید فشار چشمش بالاست الا ن یک سال بیشتر گزشته نتونستم یک بار ببرمش دکتر
    • منیره شاهوزهی IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      0 0
      سلام من چهارتا فرزند دارم اقام ماراگذاشته رفته. از شما درخواست کمک دارم توزندگیم به مشکل خوردم واسی خرجی کرای خونه
    • فریبا فتی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      0 0
      سلام خدا خیرتون بده که به دیگران کمک می کنید میشه به منم کمک کنید خیلی اوضاع مالی خوبی ندارم ممنون
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      0 0
      ۰۹۱۶۷۵۸۷۵۷۲ میشه کمک کنید ممنون
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      0 0
      سلام کمکم کنید به خدا مشکل مال دارم ممنون انشاله هرچی از خدا می خاید خدا دو برابرشو بهتون بده ۰۹۱۶۷۵۸۷۵۸۲
    • فرشته فتا IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      0 0
      سلام اوضاع مالی خوبی ندارم هرکسی که می تونه کمکم کنه ممنون
    • فرشته فتا IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
      0 0
      سلام خسته نباشید مشکل مالی دارم هرکی که میتونه کمک کنه ممنون
    • ساجده AE ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
      0 0
      سلام خوبی خسته نباشید من با یه بچه هستم شوهرم ولم کرده رفته خانه وسیله ندارم تور خدا کمکم کنین علی اباد کتول خیابان آیت شقایق 11
    • زهره IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      2 0
      باسلام من پدرم توانای جهیزیه ام را نداره که بگیره مردم روستا مقدارکمکم کردن گرفتم ۶تکه دیگه مانده تلویزیون وغیر خواهش میکنم کمکم کنین تاریخ عروسیم ۲۰ چهار هست
    • مهدیه IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
      0 0
      سلام من خانم متاهل هستم مستاجر دستم خالیه شوهرکارگر دارم توراخدا کمکم کنید صاحب خانه بشم من ساکن کاشان مشکاتم توراخدا کمکم کنید من یتیمم غریبم خودمم زیردیپلمم کسی بهم کارنمید التماس میکنم کمکم کنید۰۹۳۳۶۰۲۹۱۸۶
    • زهرا ناشنوا IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      0 0
      سلام به کمک شما نیاز دارم برای کاشت حلزون
    • محمدمهدی خانی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      0 0
      سلام بابام ۴۰روزه عمرش داده به شماها بدهی مالی دارم مامور میریزه توخونم کل چک بابام کشیده حالاتک تنهاسکته کردم
    • ایمان تلاتوف IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      0 0
      خداقوت مرد به دادمن هم بر بقران وام بانکی ده سال پیش ثبت نام کردم خونه داربشم که نشدم بیچاره ام کرده
    • مژگان مکاری IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
      0 0
      سلام من شوهرم فوت کرده داری سه فرزند هستم امسال صاحب خونه ۳۰ میلیون گداشته روی خونه و کرای رو ۲برابر کرده درآمدی ندارم تنها درآمدم پول کمیته امداد ویارانه است اونم برای کرایه میرفت ،خورد و خوراک که بماند با بدبختی امسال برای ابن ۳۰ میلیون همه جا درخولست کمک کردم گفتن دولت بود جه نداره
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      0 0
      سلام خسته نباشید خیلی ممنون از کمک شما خیر ببینین
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      0 0
      به یک کمک پولی نیاز داشتم ۸۰میلیون برای خرید جهزیه ممنون از شما از کمک شما
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
      0 0
      سلام خسته نباشبد ممنون از شما که زحمت میکشین
    • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 0
      سلام خسته نباشید دست شما درد نکنه که دست خیر دارین و بکسی که نیاز داره کمک میکنید منم یک مشکلی دارم برای خرید جهیزیه خودم پول نیاز داشتم این مشکل من حل بشه دست شما درد نکنه
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      0 0
      سلام خسته نباشید ممنون از همه زحمتهای شما خدا خیربده به شما شرمنده من برای جهیزیه خودم به ۶۰میلیون پول نیاز داشتم گفتم اگه امکانش هست حتی به قرض هم میخوام ممنون از شما
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      0 0
      سلام خسته نباشید ممنون از همه زحمتهای شما خدا خیربده به شما شرمنده من برای جهزیه خودم به ۶۰میلیون پول نیاز داشتم گفتم اگه امکانش هست حتی به قرض هم میخوام ممنون از شما
    • سیدرضا IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      0 0
      سلام خسته نباشید ممنون ازشما که اینقدر زحمت میکشین من برای خرید جهیزیه خودم ۶۰میلیون پول نیاز داشتم گفتم اگه امکانش هست خدا خیربده به شما دستم خالیه نیاز دارم واقعن ممنون از شما
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      0 0
      سلام خسته نباشید خدا خیرتون بده از این همه که دست خیر دارین ببخشید شرمنده چند روز پیش بود به شما پیام فرستادم گفتم برای خرید جهزیه به ۶۰میلیون پول نیاز داشتم اگه این لطف در حق من بکنید خدا ازشما راضی باشه خدا به شما خیر بده به خدا دارم به شما راست میگم برای جهیزیه خودم میخواستم.
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      0 0
      سلام ببخشید برای خرید جهیزیه ۶۰میلیون نیاز داشتم
    • سیدرحیم سیدی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
      0 0
      سلام خسته نباشید ببخشید من برای خرید جهیزیه خودم به ۷۰ میلیون پول نیاز داشتم گفتم اگه این کمک به من برسه مشکل من حل میشه ممنون از شما
    • زهرا IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      2 0
      سلام من ۳۲سالمه ۵ تا بچه دارم شوهرم زندان تورا خدا یکی ب دادم برسه بچه هام گرسنه اند بخدا پول نان ندارم عاجزانه ازتون میخوام کمکم کنید
      • زهرا IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
        0 0
        توروخدا کمکم کنیدخانم هستم طلاق گرفتم بچم مریضه صاحب خونه جواب کرده ۰۹۰۱۶۳۰۵۶۵۳۶. شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۷۹۵۳۱۵۰۳۹
    • سیدرضا سیدی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      0 0
      سلام خسته نباشید خدا خیرتون بده که دست دیگران رو میگیرین ببخشید من یک مشکلی دارم برای خرید جهیزیه خودم به مشکل برخوردم به خدا قسم توی فشارم دستنگم خرید جهیزیه برام سنگین هست خواهش میکنم پیام منو بخوننین و مشکل منو حل کنید. خواهش میکنم از شما کمکم کنید خیر ببینین کمک کنید
    • فاطمه IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
      0 0
      ترو خدا منم کمک میخوام بقران گرفتارم ولی به کسی نمیتونم بگم
    • زهرا RO ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      0 0
      سلام کمک مالی نیازمندم شوهرم زندانی هس دوفرزند دختر دارم هیچ راه درامدی ندارم پول ثبت نامشون هم ندارم
    • زهرا RO ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
      0 0
      سلام کمک مالی نیازمندم شوهرم زندانی هس دوفرزند دختر دارم هیچ راه درامدی ندارم پول ثبت نامشون هم ندارم
    • ehsan zahrabi NL ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      0 0
      من بچه ام و زنم مریضن لطفا بهم کمک پزشکی و مالی کنید
    • ehsan zahrabi NL ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
      0 0
      سلام من بچه ام کلیه اش ناقص شده و سگ کلیه 12 میلی داره و زنم قلبش دریچه ان بسته شده بقران به کمک احتیاج دارم مدارک دکتر دارم
    • فاطمه GB ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
      0 0
      سلام. من از یه نفر 4 میلیون قرض کردم
    • فاطمه IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      0 0
      سلام من خیلی تحت فشارم بادوتابچه کوچیک داره زندگیم ازهم‌میپاشه.شوهرم دوساله بیکاره.۱۵۰میلیون قرض داریم بدون خونه وماشین.کمکم کنیدبچه هنم گناه دارن.چهارساله ویکساله هستن.توروخداکمک کنید
    • محمد US ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
      0 0
      خدایا تو این کره زمین هیچی ندارم خواهش میکنم یکی بیاد ضامن من بشه یه وامی بردارم به خود خدا قسطشو سرموقع پرداخت میکنم
    • مرتضی کشاورز IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
      0 0
      سلام و عرض ادب بخدا دختر4ساله ام مریضه نمیتونم درمونش کنم هیچکی هم کمکم نمیکنه خداهم نمیکشتم. کمکم کنین محض رضای خدا
    • سلام مرسل قریش هستم سه تا بچه دارم سرپرست ندارم ۰۹ IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      0 0
      سلام مرسل قریش هستم سه تا بچه دارم سرپرست ندارم کمکم کن ن ۰۹۱۳۷۰۱۳۹۰۹
    • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
      0 0
      سلام مرسل قریش هستم سه تا بچه دارم سرپرست ندارم کمکم کن ن پیام گذاشته بودم کتم برام فرستادن اما تا هنوز هیچ خبری نشد هیچ کسی برام کمک نکرد یک کسی زنگ زده بود گفت من از خیریه هستم دو میلیون و ۵۷۰ تومان برایم بفرست بیست و هشتم برجی که رد شد گفت کمک آمده ۴۵ میلیون کمکتان می‌کنم تا هنوز هیچ خبرم نیست بی
    • فرهاد IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
      0 0
      سلام من 3ساله نامزد کردم ولی پول ندارم عروسی کنم اصلا پس انداز هم ندارم چون پدرم مرده خرج مادرم رو هم من میدم به امام رضا قسم بدجور تو فشارم پدر زنم هم از یه طرف فشار میاره مبگه عروسی کن کمک کنید
    • فاطمه.باقری. IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
      0 0
      سلام.من دختری هستم اهل مازندان شهرستان بهشهر. آقای من ذهنی مشکل داره خانه ندارم سرایداری زندگی می کنم ولی مااینجا که زندگی می کنیم صابخانه زن است میگه بیرین. شما رو به خدا کمک کنین
    • مهدیه IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      0 0
      سلام خانم جوان هستن سه سال مستاجرم خونه ندارم شوهرم تصادف کرد کتفش مشکل پیدا کرد کارنمتون کنه توراخدا کمکمون کنید خونه نداریم دستنون خالیه شوهرم سکه نفقه بچه مید منم زیردیپلم هستم کسی بهم کارنمید توراخدا کمکم کنید گرفتارم التماس میکنم
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      0 0
      سلام.نیاز.به.کمک.دارم.بیکآری. دارم.پول.کاشی.بیکاری.هستم.130000000.آقای.من.مریض.است.کمک.کنید.ما.راخانه.نیم.کاره.دارم.نیاز.به.کمک.دارم.از.مازندران. پیام.دادم
    • فرزاد منجزی IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      0 0
      سلام توانایی کار ندارم از ناحیه نخاع مشکل دارم عاجزانه میگم کمک کنید خداوند پشت پناه وخانوادت
    • فرزاد IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      0 0
      سلام مشکل نخاع دارم حموم وتوالت نداریم اشپزخانه نیمه کاره داریم کولر نداریم عاجزانه درخواست کمک دارم
    • سیروس میرزایی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      0 0
      سلام حاجی کمکم کنید لخته خون دارم 6سال زخم عمیقی باز شده بخدا سوگند پول ندارم دوچرخه ای بخرم یک سره خرج پای چپم می‌کنم امروز در بیمارستان امام رضا کرمانشاه بستری بودم خرج بیمارستان امام رضا کرمانشاه کردم 5میلیون شصت هزار تومان خرج پای چپم کردم لطفا کمکم کنید
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      0 0
      درود به شما آقای قمصریان خدا بهتون طول عمر با عزت بده وخدا براتون خوش بخواد من مشکل مال دارم وبه هیچ. کسی نمیتونم دردم وبگم که نه کاری دارم نه درآمدی بدهی دارم واونی که ازم پول میخواد به زور میخواد پولو با سودش ازم بگیره که من نمیتونم از پسش برنمیام
    • مسعود IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      0 0
      سلام چندوقته بیکارم و هیچ پولی دربساط ندارم حتی یه ماشینم ندارم که باهاش کارکنم و چندروز دیگه باید 3500اجاره پرداخت کنم وخودمم صفرصفرم خداییش اگه واقعا این جا کسی هست و همچین دلی داره کمک کنه نه همینجوری ختی چکم بهش میدم اصلا قرض بده هرچی خواست میدم والله خیلی خیلی ناجور گیرم دیگه عقلم به جایی نمیرس
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      0 0
      سلا‌م‌من‌نزدیک‌۲۰‌سال‌ازدواج‌کردم‌شوهرم‌گارگر باسه‌تا‌بچه‌مستجرم‌با۳۰‌توما‌پول‌پیش میریم‌بنگاه‌میخدنند‌‌بامشکل‌مالی‌شدید‌مواجه‌هستم‌کمک کنیدباپول‌گارگری‌پس‌اندازی‌نداریم
    • حوا IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      0 1
      سلام سه معلول دارم اگه باور نداری عکسهای رو میفرستم
    • خسرو IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      0 0
      سلام . شرایط مالی بدی گیر افتادم و آبروم در خطره لطفا کمکم کنید
    • بهروز خان پور GB ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 0
      نیاز شدید مالی دارم دیابتی هستم ولی دچار سوختگی شدید شدم و طرف تصادف ۲۵ میلیون خسارت می‌خواهد که کارشناس برایش تعیین کرده
    • عباس زاده IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      0 0
      سلام خسته نباشید زندانی داریم محکوم ۴۰میلیون شده تروخدا بخاطر خدا کمکمون کنید دستمون تنگه به جون بچه تون هرچقدر توان دارید ممنون میشم
    • محمد DK ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
      0 0
      سلام من محمد غده دارم چکار کنم الان چند سال است بیکار مریض پسرم م یض چکار کنم هیچی ندارم کمیته امداد ولایت ماهی 400به من میده استعلام کنید هیچی ندارم به خدا قسم کمکم کنید شما را به امام رضا قسم ازدرد نجاتم بدهید پول ندارم تا شهر خلخال برم دکتر کرایه ا
    • آیت سعیدی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      0 0
      من دستم خالی وضعیت زندگیم خوب نیست یه کارگر ساختمان هستم کار کم شده توراخداکمکم کنید
    • محمد فیروزی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      0 0
      کمک کنید لطفن
    • حلیمه IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      0 0
      خواهشمند کمک در مقطع جهیزیه ام
    • فیروز حبیبی کردگندی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      0 0
      سلام خیلی واجب نیاز به پول دارم خاهشن یکم کمک کنید خاهشن منوشرمنده نکنین واسه بچه ام
    • محسن IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      0 0
      من توی گاو دار کار می کنم و پول ندارم سه تا بچه دارم موندم چه تور خرجشونو بدم
    • محمد آنوری افر IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
      0 0
      لطفاً بهم کمک کنید پول پیش خونه می‌خوام 500 میلیون تومان لطفاً خواهشن
    • عبدالله خدادادی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 0
      سلام اقا خسته نباشید من ی جوان ۳۰ساله هستم ۵ساله عقد کردم ولی متسفانه هزینه عروسی ندارم خانوادهامون تصمیم ماه عسل گرفتن ک بریم ماه عسل ولی بیکارم نمیدونم چیکار کنم زندگیم داره ازهم میپاشه لطفا ی کمک کنید جای دوری نمیره وام ازدواج رفت جای وسایل خونه حالا امیدم ب شماست ی جوان شرمنده نکید
    • AA IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      0 0
      با درود من جوان 37 ساله مجرد و بیکار هستم مشکل جسمانی دارم راه رفتنم به وسیله واکر هست پول نیاز دارم
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
      0 0
      سلام اگه میشه باهام تماس بگیرین خدا عمرتون بده من مشکل بزرگی دارم ۲تا بچه دارم مستجرم دستم خیلی خالیه
    • سلیمانی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      سلام خسته نباشید اگه شماخیرهستی من به کمک شما نیاز دارم شمارو قسم میدم به امام حسین قسم خیلی نیاز دارم صاحب خونه داره اسبااسیه مارو میرزه بیرون خواهش میکنم به ما کمک کنید شمارو قسم میدم به امام حسین ناامیدم نکن اونای که ندارن کمک کنید تو رو خدا 💔💔😓😓😓😓😓😓
    • علی IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      0 0
      سلام من عفونت معده ارتروززانوسنگ کلیه دارم وخانم میگرن داردنمی توانیم کارکنم کمک میخواهیم
    • علی IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      0 0
      سلام من میکروب معده ارتروززانوسنگ کلیه دارم وزنم میگرن داردنیاز به کمک دارم