۳ مهر ۱۳۹۴، ۹:۳۴

رئیس سازمان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خبر داد:

واگذاری ۱۶ هزار سند مالکيت بنیاد علوی به محرومان تا پايان امسال

واگذاری ۱۶ هزار سند مالکيت بنیاد علوی به محرومان تا پايان امسال

ایلام - رئیس سازمان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور گفت: ۱۶ هزار سند مالکیت اراضی و املاک بنیاد علوی تا پایان امسال بـه مـحرومان و نیازمندان در منـاطـق مختلف کشور واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فرمانداری ایوان، محمد سعیدی کیا روز پنجشنبه در مراسم واگذاری اسناد مالکیت بنیاد علوی به روستاییان هفت روستای تابعه شهرستان ایوان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از پنج هزار سند اراضی و املاک علوی به مردم مشمول طرح در استان های هدف در سراسر کشور اهدا شده است.

سعیدی کیا افزود: تا دو ماه آینده یک مرحله دیگر از واگذاری اسناد این بنیاد را در استان ایلام انجام می شود.

وی گفت: امروز به ۱۴ نفر از روستاییان شهرستان ایوان به نیابت از ۶۰۰ واجد شرایط سند رایگان اراضی مسکونی و زراعی واگذار می شود و گزارش این عملکرد به اطلاع مقام معظم رهبری نیز می رسد.

۶۰۰ خانوار از ساکنان محروم هفت روستای بخش زرنه شهرستان ایوان از توابع استان ایلام شامل روستاهای چهل زرعی، علمدار، کلان، شورآبه، چهار مله، باسکله و ترن در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار بنیاد مستضعفان صاحب زمین های علوی شدند.

در برنامه ای نمادین ۱۴ نفر به نیابت از ۱۴ معصوم (ع) و به نمایندگی از این ۶۰۰ خانوار در حضور رئیس سازمان بنیاد مستضعفان و مسئولان ارشد استان ایلام اسناد مالکیت این اراضی را تحویل گرفتند.

شهرستان ایوان در ۴۰ کیلومتری شمال ایلام قرار دارد.

کد خبر 2923774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha