گزارش بین الملل؛

وقتی العربیه برای نتانیاهو سنگ تمام می گذارد

وقتی العربیه برای نتانیاهو سنگ تمام می گذارد

اقدام وقیحانه اخیر شبکه تلویزیونی «العربیه» در خصوص متجاوز خواندن فلسطینیان و خصوصا شهید «مهند عقبی» عامل عملیات شهادت طلبانه بئر السبع بار دیگر پرده از ماهیت صهیونیستی -وهابی این شبکه برداشت.

گروه بین الملل: در حالی که ساکنان کرانه باختری به مانند ساکنان مظلوم غزه در حال نبرد برای زنده ماندن و رسیدن به حقوق اولیه انسانی خود (که توسط صهیونیستها و در سایه سکوت مجامع بین المللی غصب شده است) هستند، شبکه العربیه عملیات شهادت طلبانه «بئر السبع» را مصداق تجاوز خوانده است!

این روزها تصاویر زیرنویس شبکه العربیه در خصوص عملیات بئر السبع در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد. در این زیرنویسها، از شهید «مهند عقبی» به عنوان فردی متجاوز و از عملیات شهادت طلبانه ای کهمنجر به هلاکت دو صهیونیست شده است به عنوان یک «تجاوز» نام برده است! این رویکرد وقیحانه شبکه العربیه در قبال منازعه رژیم اشغالگر قدس و فلسطینیان مسبوق به سابقه بوده است.

درتابستان سال 2013 میلادی و در جریان نبرد همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان بی دفاع نوار غزه نیز شبکه العربیه به مثابه یکی از شبکه های خبری و رسانه های وابسته به دولت نتانیاهو وارد عمل شد و به سانسور جنایات تل آویو و از آن سو، پوشش مغرضانه اخبار جنگ به ضرر رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین پرداخت. شبکه العربیه که مدتهاست به سبب تعلق خاطر خود به سران رژیم اشغالگر قدس ، «العبریه» خوانده می شود بار دیگر تعلق خاطر خود به صهیونیستها را طی روزهای اخیر به تصویر کشیده است.

شبکه تلویزیونی العربیه این روزها بار دیگر به بازوی رسانه ای رژیم اشغالگر قدس تبدیل شده است.

رویکرد خاص این شبکه در تولید و پخش اخبار و تحلیلها و گزارشهای مغرضانه از انتفاضه سوم فلسطینیان ریشه در تعلق خاطر سران آل سعود ( به عنوان گردانندگان اصلی و تامین کنندگان سرمایه شبکه الجزیره) و سران رژیم صهیونیستی باز می گردد.

تجربه یک دهه اخیر نشان داده است که سران سعودی به مانند سران رژیم صهیونیستی از اصلی ترین مخالفان مقاومت اسلامی بوده و از هیچ گونه اقدامی در خصوص نابودسازی گفتمان مقاومت و جایگزین سازی گفتمان سازش دریغ نمی ورزند.

بی دلیل نبود که در جریان 4 نبرد مستقیمی کهاز سال 2006 میان رزمندگان مقاومت لبنان و فلسطین با صهیونیستها در گرفته است، ریاض حکم یکی از اصلی ترین هم پیمانان تل آویو را داشته است.

این روند در دوران پادشاه جدید این کشور یعنی ملک سلمان و فرزندش محمد بن سلمان نیز ادامه دارد. پیگیری خط خبری و تحلیلی العربیه در قبال انتفاضه اخیر فلسطین، حقیقتی تلخ به نام هم پیمانی آل سعود و رژیم صهیونیستی در کشتار مظلومانه ملت فلسطین را به ما یادآوری می کند.

کد خبر 2945848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha