۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰

معاون گردشگری میراث فرهنگی اردبیل به مهر خبر داد؛

دو پروژه گردشگری اردبیل به سازمان جهانگردی معرفی شد

دو پروژه گردشگری اردبیل به سازمان جهانگردی معرفی شد

اردبیل – معاون گردشگری میراث فرهنگی استان از معرفی دو پروژه شاخص گردشگری این استان به سازمان جهانی جهانگردی خبر داد.

قادر تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این دو پروژه شامل اقامتگاه «ملک سویی» و پل معلق است که هر دو در شهرستان مشگین‌شهر واقع‌ شده‌اند.

وی بابیان اینکه جاذبه‌های پربازدید بر اساس برخی مؤلفه‌ها به سازمان جهانی جهانگردی معرفی می‌شوند، تصریح کرد: ازجمله در حوزه بوم گردی اقامتگاه ملک سویی معرفی شد که این اقامتگاه در مجاور ملک سویی شهرستان مشگین‌شهر با مصالح بومی منطقه احداث‌شده است.

به گفته معاون گردشگری میراث فرهنگی استان این اقامتگاه بدون تردید زیبایی گردشگری برای بازدیدکنندگان فراهم ساخته و یکی از قابلیت‌های بوم گردی مطرح استان اردبیل است.

وی معرفی پل معلق را نیز به دلیل اینکه بزرگ‌ترین پل خاورمیانه بوده و در ابعادی که احداث‌ شده مشابهی در کشور ندارد، عنوان کرد.

تقی زاده بابیان اینکه این پل یکی از جاذبه‌های جدید در استان اردبیل است، تأکید کرد: استقبال گسترده از بدو بهره‌برداری از پل نشان دهنده ظرفیت آن بوده و امروز به‌عنوان یکی از جاذبه‌های مطرح گردشگری کشور محسوب می‌شود.

وی معرفی جاذبه‌های گردشگری استان را از برنامه‌های میراث فرهنگی دانست و افزود: در این راستا با وجود کمبود امکانات تمامی تلاش خود را به کار بستیم.

کد خبر 2957820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha