۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۴۳

دو خبر از تلویزیون

تازه های موسیقی صداوسیما را بشناسید/ تقدیر از شبکه آموزش

تازه های موسیقی صداوسیما را بشناسید/ تقدیر از شبکه آموزش

معرفی تازه‌ترین آثار ارسالی دفتر موسیقی و سرود صداوسیما به مناسبت ایام محرم و صفر و تقدیر معاون رییس جمهور از مدیر شبکه آموزش سیما دو خبر از تلویزیون هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «باورستان»، «دلم گرفته ای رفیق»، «قوی زیبا»، «ساربان» و «تشنگان» از تازه ترین آثار ارسالی دفتر موسیقی و سرود سازمان صداوسیما به مناسبت ایام محرم و صفر است.

آهنگ «باورستان» با آهنگسازی و تنظیم امیر محمد رضایی، شعری از کمال مصطفایی با صدای ناصر کامش، آهنگ «دلم گرفته ای رفیق» با آهنگسازی و تنطیم گرشا رضایی با شعری از او و مونا جلالی، آهنگ «قوی زیبا» با آهنگسازی و تنظیم مجتبی صادقی، شعر حمیدی شیرازی و صدای سعید جعفری تازه های دفتر موسیقی و سرود صداوسیما هستند.

همچنین آهنگ «ساربان» با آهنگسازی و تنظیم مجتبی صادقی، صدای سعید جعفری و یک قطعه نماهنگ با عنوان «تشنگان» با آهنگسازی و تنظیم بهرام ناز مهر و شورا کریمی و شعر عبدالجبار کاکایی و صدای بهرام ناز مهر در ژانرهای مختلف نوحه و نوا، پاپ، ارکسترال و سنتی با مضامین محرم و نیایش از دیگر آثار جدید دفتر موسیقی و سرود صداوسیما است که به مناسبت ایام محرم و صفر برای بهره برداری و پخش به شبکه های مختلف رسانه ملی ارسال شده است.

تقدیر معاون رییس جمهور از شبکه آموزش

در مراسم تکریم مقام کتابداران و ترویج فرهنگ کتابخوانی امروز ۲۴ آبان ماه در تالار وحدت، از شبکه آموزش سیما تقدیر شد.

در مراسم تکریم مقام کتابداران و ترویج فرهنگ کتابخوانی با حضور محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، علی جنتی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید رضا صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و از مدیران و مسوولانی که در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی فعالیت داشتند تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم از شبکه آموزش سیما و حسین ساری مدیریت شبکه به جهت فعالیت در حوزه کتاب و کتابخوانی و پخش برنامه کتابخوان قدردانی شد.

همچنین در این مراسم رضا یوسفی محله مدیرگروه آموزش های عمومی شبکه  آموزش که متولی تولید برنامه های کتاب و کتابخوانی بود از محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور لوح تقدیر دریافت کرد.

برنامه «کتابخوان» با موضوع به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده به مدت ۴ ماه هر سه شنبه از شبکه آموزش سیما پخش شده است.

مراسم تکریم مقام کتابداران و ترویج فرهنگ کتابخوانی ۲۴ آبان ماه به همت نهاد کتابخانه های عمومی و با حضور محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، سید رضا صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همچنین جمعی از مدیران حوزه کتاب و کتابخوانی در تالار وحدت برگزار شد.

کد خبر 2967572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha