۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۲۷

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین:

سامانه GIS در شهرک‌های صنعتی قزوين راه اندازی شد

سامانه GIS در شهرک‌های صنعتی قزوين راه اندازی شد

قزوین- مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتي استان قزوين گفت: به منظور تسهیل دردسترسی متقاضيان سرمایه ‌گذاری به اطلاعات شهرک‌ها و نواحی صنعتی سامانه GIS در استان راه‌اندازی شد.

عبدالقهار ناصحی  در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: به منضور کاهش مراجعات سرمایه گذاران و تسریع در رسیدگی به امور آنها استفاده از سیستم های روزآمد در شهرک های صنعتی در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی افزود: در سيستم سامانه GIS  كليه اطلاعات به ‌صورت جامع و كامل جهت دسترسی متقاضيان سرمایه‌ گذاری برای خريد زمين با توجه به زون بندی مشخص و قطعات اراضی واگذارشده و یا واگذار نشده نمايش داده ‌شده تا با آگاهی از اطلاعات موجود بتوانند نسبت به انتخاب و خرید زمین و سرمایه‌گذاری مناسب اقدام کنند.

ناصحی در خصوص اهداف اجرای این طرح گفت: جمع‌آوری کلیه اطلاعات شهرک‌ها شامل نقشه‌ها، تأسیسات زیربنایی و جداول توصیفی مرتبط به آن‌ها در راستای مشخص کردن وضعیت موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقش مؤثری در برنامه ‌ریزی و حمایت از این صنایع ایفا می‌کند.

مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی قزوين تصريح كرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اجرای این طرح به دنبال ارتقاء سطح خدمات در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی و بهره‌گیری مطلوب مردم از خدمات دولت الکترونیک است تا بتواند با اطلاعات دقیق و مناسب، فضای کسب ‌و کار را بهبود بخشد و موجب رشد و توسعه اقتصادی بيشتر شود.

ناصحی یادآورشد: تاکنون اطلاعات هفت شهرک صنعتی كاسپين، آبيک، حيدريه، اسفرورين، شال، آوج و الموت در این سامانه بارگذاری شده و قابل دسترسی است و کار ثبت اطلاعات سایر شهرکها نیز در حال انجام است.

این سیستم اطلاعات تمامی زمینها و امکانات موجود در شهرکها و نواحی صنعتی بصورت عملیاتی از طریق سایت http://gis.isipo.ir  از ابتدای سال آينده در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

کد خبر 2973651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha