شرفخانی :

زائران اربعین حسینی در مسیر بازگشت پذیرایی می شوند

زائران اربعین حسینی در مسیر بازگشت پذیرایی می شوند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: عمده مشکلات در موج برگشت زائرین اربعین حسینی در شهر مهران است و سازمان اوقاف تمرکز خود را در اطعام خیل عظیم زائران در مسیر برگشت قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در سفر به استان ایلام و بازدید از مرز مهران اظهارداشت: از محل درآمد موقوفاتی که با نیت زیارت امام حسین (ع) وقف شده اند، به زائران اربعین خدمات رسانی خواهد شد.

 شرفخانی با بیان اینکه  معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه محصولات فرهنگی از قبیل کتاب، کتابچه زیارت اربعین، بروشور و سی دی ویژه اربعین تهیه کرده است گفت: در راستای معرفت افزایی، اجرای برنامه های فرهنگی، برپایی نماز جماعت و پاسخگویی به سئوالات شرعی زائران حسینی، سازمان اوقاف آمادگی دار، د در هر کجا که نیاز باشد، مبلغ اعزام کند.

وی گفت: عمده مشکلات در موج برگشت زائرین اربعین حسینی در شهر مهران است و سازمان اوقاف تمرکز خود را در اطعام خیل عظیم زائران در مسیر برگشت قرار خواهد داد.

شرفخانی در ادامه گفت: در سه مکان جهت پذیرایی از زائران عتبات عالیات، توسط سازمان اوقاف و ادارات کل ۱۳ استان که موقوفات مرتبط با اطعام زائران امام حسین (ع) دارند، کار خدمات رسانی انجام خواهد شد.

کد خبر 2974464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha