۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

شهرک صنعتی تخصصی صنایع‌دستی و گردشگری در رامسر ایجاد می‌شود

شهرک صنعتی تخصصی صنایع‌دستی و گردشگری در رامسر ایجاد می‌شود

ساری - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده و موافقت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مجوز احداث و راه‌اندازی شهرک تخصصی گردشگری در شهرستان رامسر دریافت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: ایجاد خوشه صنعتی و کمک به رشد و توسعه آن‌ها در جهت تولید و اشتغال، از اهداف برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در حمایت از خوشه‌های صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: ایجاد شهرک صنعتی تخصصی صنایع‌دستی و گردشگری نقش مهم در درآمد و اشتغال‌زایی دارد و می‌تواند به رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری و ایجاد توسعه و رونق شهرستان رامسر و استان کمک کند.

موسوی بیان داشت: شهرستان رامسر دارای جاذبه‌ها و قابلیت‌های فراوان بوده و بهترین مکان برای معرفی خوشه صنایع‌دستی و گردشگری استان است و با راه‌اندازی شهرک تخصصی صنایع‌دستی و گردشگری، شاهد ایجاد صنعت پاک و معرفی فرهنگ بومی این منطقه و استان و همچنین رشد اقتصادی خواهیم بود.

موسوی تأکید کرد: در بازدید مشترک با مدیرکل صنایع‌دستی و گردشگری از منطقه رامسر، موانع و مشکلات احتمالی، شناسایی و برطرف خواهد شد.

مازندران ۳۹ شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

کد خبر 2980335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha