۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۱۲

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

ثبت نام ۱۵ هزار کهگیلویه وبویراحمدی برای اعزام به کربلا

ثبت نام ۱۵ هزار کهگیلویه وبویراحمدی برای اعزام به کربلا

یاسوج - معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم این استان در سامانه سماح برای اعزام به کربلا ویژه اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح محمدی عصر شنبه در جلسه کمیته ها و اعضای ستاد اربعین استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون برای حدود هفت هزار نفر از افراد ثبت نام کرده در سامانه سماح ویزا صادر شده است.

وی با بیان اینکه اربعین تجلی نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران و شیعه است، بیان داشت: این مناسبت حرکتی مقتدرانه و نوعی جنگ نرم است که به برکت خون امام حسین(ع) و یارانش نصیب مسلمانان شده است.

محمدی قیام امام حسین(ع) را عزت بزرگ و حرکت تأثیرگذار اسلام دانست و اظهار داشت: امروز آثار این حرکت را در تمام اعصار و انسان ها و جامعه بشری شاهد هستیم.

وی در ادامه به اشاره به فراهم ساختن شرایط امنیتی و خدماتی برای اعزام زائران این استان به مراسم اربعین حسینی در کربلا، یادآور شد: در این خصوص کارهای ارزشمندی انجام گرفت.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگشت زائران از کربلا به علل مختلف از جمله حساسیت های امنیتی اهمیت دارد، تصریح کرد: باید برگشت زائران را از هنگام ورود به شلمچه و استان های همجوار جدی بگیرم و کار را تمام شده قلمداد نکنیم.

محمدی با تأکید بر اینکه صدا و سیما اطلاع رسانی لازم برای برگشت زائران را انجام دهد، اضافه کرد: تمهیدات لازم برای خدمات رسانی و استقبال از زائران استان در پل خیرآباد انجام و در مسیر برگشت ایستگاه های صلواتی پیش بینی شود.

کد خبر 2981863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha