۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۲۱

حواشی شهرآورد اهواز/

فولاد بدون سرمربی بهتر نتیجه گرفت/ آغاز بازی با ۲ دقیقه تاخیر

فولاد بدون سرمربی بهتر نتیجه گرفت/ آغاز بازی با ۲ دقیقه تاخیر

اهواز - فولاد خوزستان در روزی که سرمربی خود را به علت محرومیت در کنار خود نمی دید، به یکی از معدود پیروزیهایش در این فصل از رقابت های لیگ برتر دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های همشهری فولاد و استقلال به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را فولاد با نتیجه دو بر یک و آن هم با یک گل از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۹۴ به سود خود به پایان برد.

* گل های این بازی را  فرزاد آشوبی (۳۸- پنالتی) برای استقلال اهواز و مهرداد جماعتی (۶۲) و حسین ابراهیمی (۴+۹۰- پنالتی) برای فولاد به ثمر رساندند.

* این بازی را رضا کرمانشاهی با کمک رسول فروغی و قهرمان نجفی سوت زد و به محمداسماعیل نظری و شاهین مجیدی (استقلال) و اسماعیل شریفات (فولاد) کارت زرد نشان داد.

* شهرآورد اهواز که در ورزشگاه تختی که در مرکز شهر اهواز واقع شده است برگزار شد، تنها از سوی دو هزار هوادار اهوازی مورد استقبال قرار گرفت تا فوتبال اهواز همچنان با قحطی هوادار مواجه باشد.

* استقلال اهواز در این بازی را ترکیب: پرویز کریمی، علی هلیچی، محمداسماعیل نظری، سعید قزل گچلی، طالب ریکانی، حسین بهرامی، عادل کلاه کج (۸۴- رضا ایار)، فرزاد آشوبی، رضا بهمئی (۷۰- حسین ساکی)، شاهین مجیدی (۸۱- حمزه خضیراوی) و محمد غلامی بازی کرد.

* فولاد خوزستان در این دیدار با ترکیب: علیرضا سلیمی، بهمن کامل، محمدرضا خانزاده، لئونارد مساریچ، امیرحسین فشنگچی (۴۶- مهرداد جماعتی)، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو (۸۲- مهدی دغاغله)، اکبر ایمانی، حسین ابراهیمی، ساسان انصاری (۴+۹۰- هادی حبیبی نژاد) و اسماعیل شریفات در برا بر همشهری خود وارد میدان شد.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان به علت اخراج در بازی قبل از نشستن روی نیکمت تیمش محروم بود و از روی سکوها این بازی را مشاهده کرد.

* فولاد با این پیروزی ۹ امتیازی شد و بالاتر از تیم سیاه جامگان مشهد در رده چهاردهم جدول قرار گرفت. استقلال اهواز هم با این شکست در رده شانزدهم باقی ماند و امید این تیم برای ماندن در لیگ برتر کمتر شد.

* هواداران تیم فولاد خوزستان در سمت چپ جایگاه ورزشگاه تختی نشسته بودند و تماشاگران استقلال در سکوهای روبروی جایگاه مستقر شدند.

* پیش از آغاز بازی کادر فنی استقلال اهواز به سمت نیمکت نشینان فولاد رفتند و با آنها خوش و بش کردند. بازیکنان دو تیم نیز قبل از آغاز مسابقه با همدیگر عکس دسته جمعی  گرفتند که این کار با تشویق هواداران همراه شد.

* کورش بختیاری زاده در غیاب دراگان اسکوچیچ با حضور در کناره خط طولی زمین وظیفه هدایت بازیکنان فولاد را به عهده داشت.

* دو دقیقه تأخیر در آغاز این مسابقه ایجاد شد و پس از ترمیم تور یکی از دروازه ها، این دیدار با سوت رضا کرمانشاهی آغاز شد.

*علی حنطه سرمربی استقلال اهواز که در جریان این دیدار نسبت به قضاوت داور معترض بود، پس از خاتمه مسابقه به سمت وی رفت و اعتراضات تندی به داور داشت تا جایی که اگر دخالت سایرین نبود، امکان درگیری فیزیکی طرفین وجود داشت. حنطه معتقد بود که داور با سوت زدن های متوالی در دقایق پایانی باعث تغییر نتیجه بازی شده است و داور هم پاسخ تندی به سرمربی استقلال داد تا کار طرفین بالا بگیرد.

* هواداران تیم فولاد خوزستان که به رغم پیروزی مقابل استقلال اهواز از شرایط تیم فولاد رضایت نداشتند، همراه با هواداران استقلال اهواز که آنها هم از باخت این تیم عصبانی بودند، در استادیوم تختی به صورت مشترک نسبت به وضعیت دو تیم باسابقه اهوازی اعتراض کردند. برای اولین بار بود که دربی اهواز بدون کری خوانی هواداران دوتیم برای همدیگر به پایان رسید.

کد خبر 2987881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha